عامل مرگ بانوی رکاب زن چه بود ؟ / شکایت از شهرداری

کدخبر: ۳۴۱۷۰۳
اقتصادنیوز :همسر بانوی رکابزن فوت شده می‌گوید، دوچرخه سواران تلاش کردند تا زمان رسیدن آمبولانس، ونوس نوری را احیای قلبی کنند. او همچنین از طرح شکایت علیه شهرداری خبر داد.
عامل مرگ بانوی رکاب زن چه بود ؟ / شکایت از شهرداری

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا ،علی زرین خاک همسر ونوس نوری بانوی رکابزن که 14 خرداد بر اثر تصادف خودرویی با دوچرخه‌اش، جان خود را از دست داد، در گفت‌وگو با ایسنا در مورد زمان رسیدن آمبولانس و اینکه پیگیر پیدا کردن راننده متواری است یا خیر؟ بیان کرد: زمانی که با من تماس گرفته شد و خودم را به محل حادثه رساندم آمبولانس هم رسید اما کسانی که آنجا بودند به من گفتند 20 دقیقه بعد از تماس با اورژانس، موتورلانس آمده بود که کاری نتوانسته بود انجام دهد و بعد از آن ماشین آمبولانس آمده بود. پس از آن هم به همراه آمبولانس به بیمارستان حضرت رسول رفتیم. تا زمانی هم که آمبولانس برسد، دوچرخه سواران دیگر خودشان با دست مشغول احیای همسرم شده بودند.

 او ادامه داد: در بیمارستان متوجه شدم که انگار دکتر بیمارستان گزارش تکنسین اورژانس را خوب ننوشته بود، چراکه تکنسین اورژانس پس از دیدن گزارش بسیار ناراحت شد و دیدم که تکنسین اورژانس کنار دیگر همکارانش رفت و به آنها گفت که این گزارش برای او بسیار بد می‌شود. حالا نمی‌دانم دیر بیمار را به بیمارستان رسانده بودند و یا اقدامات اولیه را خوب انجام نداده بودند.

همسر ونوس نوری در مورد تلاش برای پیدا کردن راننده متواری نیز گفت: فعلا تقاضای بررسی دوربین‌ها را کرده‌ایم و قرار است به ما جواب بدهند. زمانی که من به کلانتری رفتم از من سوال کردند شکایت دارم یا نه که عنوان کردم از راننده متواری و شهرداری شکایت دارم. همچنین تقاضای بازبینی دوربین‌ها را دارم.

او در پاسخ به این پرسش که چرا از شهرداری هم شکایت دارد، تاکید کرد: چون گاردریل‌ها را که بریده بودند، باقی مانده و آنها که از جنس آهن و بسیار هم تیز بود را نبرده بودند. همسر من هم در اثر شدت ضربه، پرت می‌شود پیشانی‌اش به همان باقی مانده گارد ریل ها برخورد می‌کند و همان موضوع کار را تمام می‌کند.

زرین خاک در مورد اینکه گفته شده همسر او شهروند عادی بوده نه دوچرخه سوار حرفه ای تصریح کرد: همسر من پنج مسابقه در لیگ دوچرخه سواری کوهستان شرکت کرده بود و عضو تیم آباریس آوا بود. نتایجش هم موجود است. نمی‌دانم چرا چنین صحبت‌هایی مطرح می‌شود. او علاوه بر دوچرخه‌سواری، کوهنوردی، یوگا و کیک بوکسینگ هم انجام می‌داد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک