واکنش آنجلینا جولی به اعتراضات آمریکا

کدخبر: ۳۴۲۷۶۱
هنرمندان آمریکایی برای حمایت از معترضین به نظام سیاسی آمریکا روزانه نظرات خود را به رسانه‌های گوناگون اعلام می‌کنند.
واکنش آنجلینا جولی به اعتراضات آمریکا

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم، آنجلینا جولی به تازگی در مصاحبه با این رسانه درباره کرونا و مشکلاتی که بر صنعت و فرهنگ برجای گذاشته است گفته است که «پس از نزدیک به دو دهه کار بین‌المللی، این پاندمی و وضعیت فعلی آمریکا باعث شد در مورد نیازها و مشکلات کشور خودم تجدید نظر کنم. هم بر روی مسائل جهانی تمرکز می‌کنم و هم داخلی؛ بدیهی است که به هم مرتبط‌اند. بیش از 70 میلیون نفر وجود دارند که به خاطر جنگ آواره شده‌اند – از طرفی در آمریکا هم تبعیض نژادی و نژادستیزی وجود دارد.»

جولی توضیح می‌دهد: «نظامی که از من محافظت می‌کند اما شاید از دخترم یا هر مرد، زن یا کودک دیگری در کشور ما بر اساس رنگ پوستش محافظت نکند، تحمل‌ناپذیر است. ما باید از اظهار همدردی و خوش‌نیتی به قوانین و سیاست‌هایی برسیم که عملاً ساختار نژادستیزی و تبعیض را تغییر دهد. پایان دادن به بدرفتاری‌های پلیس تنها گام اول است. بسیار فراتر از این می‌رود و تمامی جنبه‌های زندگی اجتماعی را در بر می‌گیرد، از نظام آموزش گرفته تا سیاست.»

جولی در پاسخ به این پرسش که چه اتفاق مثبتی را در روزهای قرنطینه شاهد بوده است، از مردمی می‌گوید که به خیابان‌ها آمده‌اند: «به نظر می‌رسد که دنیا در حال بیدار شدن است. مردم باورهایشان را به جامعه تحمیل می‌کنند. وقت آن رسیده که تغییراتی در قوانین و نهادها به وجود آوریم – و به کسانی گوش دهیم که بیشترین آسیب را دیده‌اند و صدای‌شان شنیده نشده است.»

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید