گرفتاری ترامپ در تله بازی‌های نمایش

کدخبر: ۳۴۳۰۸۷
اقتصادنیوز؛ سی‌ان‌ان نوشت: ترامپ قطعاً گرفتار رفتارهای نمایشی شده است که از ابتدای ورود به کاخ سفید با آنها جامعه آمریکایی را بازی داده است.
گرفتاری ترامپ در تله بازی‌های نمایش

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از شفقنا؛ سی‌ان‌ان نوشت: کم کم رفتارهای نمایشی ترامپ گریبان خودش را هم گرفته است؛ این را می‌شود از قطع کامل ارتباط او با اکثریت جامعه آمریکا و نیز انواع و اقسام گرفتاری‌ها و مشکلاتی که او در کاخ سفید با آنها درگیر است، متوجه شد.

نمایش‌های ترامپ برای نشان دادن یک رییس جمهور با شخصیت قوی، پولادین، مسئول و با اراده اکنون دیگر جواب نمی‌دهد و او به وسیله همین رفتارها درحال افول است. نمونه آخرین این رفتارها حضور ترامپ در رژه نظامی پایگاه ارتش در وست پوینت بود. مثل همیشه خود ترامپ ماسک به صورت نداشت و نیروهای ارتش نیز پس از عبور بالگردها، همدیگر را در آغوش کشیدند. حالا سوال اینجاست که رییس جمهوری که خود به فاصله‎‌گذاری اجتماعی در میانه کرونا عمل نمی‌کند چگونه قادر به هدایت یک ملت خواهد بود؟

مواضع ترامپ در برخورد با نژادپرستی پلیس نیز مثال‌‎های دیگری از نمایشی شدن رفتارهای او است که خشم مردم آمریکا را سبب شده است. کسانی که اطراف ترامپ را در کاخ سفید گرفته‌اند ارتباط او را با مردم آمریکا قطع کرده‌اند. او با همه اقشار از جمله ورزشکاران و نظامیان نیز درگیر است و معلوم نیست ادامه رفتارهای نمایشی ترامپ چه تاثیری روی ارتباط او با مردم آمریکا خواهد گذاشت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید