گذر شهریار فردا افتتاح می‌شود

کدخبر: ۳۴۴۳۰۶
اقتصادنیوز: گذر شهریار جزء یکی از احکام برنامه دوم و سوم شهرداری تهران است که فردا افتتاح می‌شود

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، نصر الله آبادیان شهردار منطقه ۱۱ تهران با بیان اینکه پیاده راه شهریار در حد فاصل خیابان حافظ و خارک فردا با حضور شهردار تهران افتتاح می‌شود، گفت: ساخت پیاده راه شهریار جزء یکی از احکام برنامه دوم و سوم شهرداری تهران است که بر اساس آن، پروژه پیاده راه شهریار تعریف شده است.

شهردار منطقه ۱۱ تهران با بیان اینکه وظیفه اصلی در این پروژه ارتقای کمی و کیفی فرهنگ و هنر در پهنه رودکی است، تصریح کرد: دو مورد از عناصر مهم فرهنگی شهر از جمله تالار وحدت و سالن اصلی تئاتر شهر در این پهنه واقع شده‌اند که همه ساله میزبان جشنواره‌های بین المللی تئاتر و موسیقی فجر هستند.

او با بیان اینکه برای ارتقای فضای کالبدی گذر شهریار احتیاج بود بخشی از آن تبدیل به پیاده راه شود، گفت: این کار را انجام دادیم تا کارکرد فرهنگی شهر را در فضای عمومی ارتقا دهیم.

آبادیان تصریح کرد: بر اساس رویکرد شهردار تهران که ارتقای فضا‌های عمومی یکی از سیاست‌های او بوده این پروژه در همین راستا اجرا شده و عرصه عمومی شهر در حوره فرهنگ و هنر ارتقا می‌یابد.

شهردار منطقه ۱۱ تهران خاطرنشان کرد: فاز بعدی پروژه از خیابان خارک تا خیابان رازی خواهد بود و باز طراحی پارک دانشجو جزء پروژه‌های ما در سال ۹۹ است که آن را انجام می‌دهیم.

او با بیان اینکه این پروژه با همکاری سازمان زیباسازی و شهرداری منطقه ۱۱ انجام شده است، افزود: تمام زیرساخت‌های اصلی شامل تعویض خطوط آب و فاضلاب، تعویض خطوط مخابراتی و فیبر نوری همگی به خاطر قدمت آن همزمان با عملیات زیرساختی پروژه تعویض شده است.

گفتنی است؛ عملیات ساخت پیاده راه شهریار ۸ ماه زمان برد و فردا توسط شهردار تهران افتتاح می‌شود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید