جایزه سر رهبرداعش دوبرابر شد!

کدخبر: ۳۴۵۰۱۹
اقتصادنیوز: وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که جایزه شناسایی یا اعلام محل اختفای جانشین ابوبکر البغدادی سرکرده داعش را ۲ برابر کرده است.
جایزه سر رهبرداعش دوبرابر شد!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، وزارت خارجه آمریکا روز چهارشنبه (به وقت واشنگتن) در بیانیه‌ای گفت که جایزه تعیین شده برای اطلاعات منجر به شناسایی یا اعلام محل اختفای «محمد سعید عبدالرحمن المولا» سرکرده جدید داعش را تا ۱۰ میلیون دلار افزایش داده است.

در این بیانیه آمده است که برای عبدالرحمن مشهور به حاجی عبدالله (یا عبدالله القرداش) و ابوعمر الترکمانی که جانشین ابوبکر البغدادی شده است، پیشتر جایزه‌ای پنج میلیون دلاری تعیین شده و او در کشتار و به اسارت گرفتن ایزدی‌های عراق نقش داشته است.

وزارت خارجه آمریکا ماه گذشته نیز برای اطلاعات منجر به شناسایی یا افشای محل اختفای «محمد خضیر موسی رمضان» یکی از رهبران داعش و فرد کلیدی در فعالیت رسانه‌ای این گروه تروریستی تا ۳ میلیون دلار جایزه تعیین کرد.

ابوبکر البغدادی موسس و سرکرده گروه تروریستی داعش قبل از به هلاکت رسیدن، در هشت اوت ۲۰۱۹ (۱۷ مرداد ۹۸) عبدالله القرداش را به عنوان جانشین خود معرفی کرده بود.

گروه تروریستی داعش اخیرا در نتیجه تمرکز دولت عراق بر روی مبارزه و مهار کرونا به طور محسوسی فعالیت خود را در برخی استان‌های شمالی و شرقی و غرب عراق افزایش داده و توانسته است به عملیات تروریستی دست بزند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید