توصیف یک بیمار کرونایی: احساس می‌کردم بدنم در آب جوش است

کدخبر: ۳۴۷۷۱۴
«محمدرضا طالقانی» رییس اسبق و عضو هیات رییسه فدراسیون کشتی، که به دلیل ابتلا به کرونا هفته گذشته در بیمارستان مهر بستری بود، گفت: به یکباره متوجه شدم اصلا نمی‌توانم نفس بکشم و به اصطلاح نفسم در نمی‌آمد. به گونه‌ای شده بودم که احساس می‌کردم بدنم در آب جوش است.
توصیف یک بیمار کرونایی: احساس می‌کردم بدنم در آب جوش است

به گزارش اقتصادنیوز، وی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: الحمدالله چند روزی در بیمارستان بودم و اکنون در منزل قرنطینه هستم. به نظرم شرایط از آن چیزی که فکر می‌کنیم سخت‌تر است و متاسفانه کرونا را شوخی گرفتیم.

طالقانی خاطر نشان کرد: در چند روزی که در بیمارستان بودم، افرادی که برای ملاقات می‌آمدند برای احوالپرسی، نزدیک می‌شدند که از آنها خواهش کردم این کار را نکنند و خیلی رعایت کنند.

وی ادامه داد: قبل از بیماری البته با رعایت مسایل بهداشتی، همه جا می‌رفتم که به یکباره متوجه شدم اصلا نمی‌توانم نفس بکشم و به اصطلاح نفسم در نمی‌آمد. به گونه‌ای شده بودم که احساس می‌کردم بدنم در آب جوش است.

رییس اسبق فدراسیون کشتی یادآور شد: همه فکر می‌کنیم که یک ویروس است و اگر متبلا شویم از بدن خارج می‌شود و بعد بهبود می‌یابیم در حالی که اینگونه نیست و خداناکرده چنانچه افراد را در شرایط حاد تنفسی قرار دهد، مشکل‌ساز خواهد شد. از همه مردم کشورم می‌خواهم که رعایت بهداشت و پروتکل‌ها را داشته باشند و با زدن ماسک و سایر مسایل، کمک کنند که افراد کمتری مبتلا شوند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید