برنامه ترامپ برای اخراج دانشجویان خارجی از آمریکا

کدخبر: ۳۴۷۷۷۸
اقتصادنیوز؛ «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا در صدد اخراج آن گروه از دانشجویان خارجی مقیم این کشور است که کلاسهای ترم پاییز سال جاری به خاطر کرونا بطور مجازی برگزار می شود.
برنامه ترامپ برای اخراج دانشجویان خارجی از آمریکا

طرح تازه دولت ترامپ برای اخراج دانشجویان خارجی به بهانه کرونا

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس؛ دولت آمریکا اعلام کرده به دلیل شیوع کرونا، دانشجویان خارجی که کلاسهایشان به صورت آنلاین برگزار میشود حق اقامت در ایالات متحده را نداشته و باید این کشور را ترک کنند.

به نوشته روزنامه «ایندیپندنت» در حالیکه صدها دانشجوی کالج و دانشگاههای آمریکا  در زمینه نحوه تدریس ترم بعد با توجه به شیوع کرونا در این کشور مردد هستند، دولت آمریکا تصمیم دارد دانشجویان بدون ویزای مهاجرتی را  در صورتیکه تمام  کلاسهای ترم پاییز آنها به صورت آنلاین برگزار شود، از ایالات متحده اخراج کند.

اداره مهاجرت و گمرک آمریکا روز دوشنبه اعلام کرد  برای آن گروه از دانشجویانی جدیدی که قصد دارند پاییز سال جاری در دانشگاهها  تحصیلات خود را آغاز کنند و به دلیل کرونا کلاسهایشان به صورت حضوری برگزار نمیشود  ویزای تحصیلی صادر نخواهد شد و آنها اجازه ورود به آمریکا را ندارند.

به نوشته ایندیپندنت، اعلامیه جدید همه معافیتهای ویژه دانشجویان بین المللی را خاتمه میدهد و آینده دانشجویان خارجی را به عنوان ساکنان ایالات متحده به خطر می اندازد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم‌ قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۸ فروردین

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید