آخرین وضعیت تصمیم گیری برای خط قرمز جماران

کدخبر: ۳۵۳۶۶۰
اقتصادنیوز :‌عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران گفت: لغو محدودیت ارتفاع ساخت و ساز در محله جماران منوط به بررسی اقدامات کارشناسی توسط شورای شهر و شهرداری شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس ،زهرا نژادبهرام عضو هیأت رئیسه  شورای شهر تهران درباره سرانجام ارسال نامه برخی از اعضای شورای شهر به وزیر راه و شهرسازی مبنی بر از دستور کار خارج شدن طرح لغو محدودیت ارتفاع ساخت و ساز در محله جماران جهت بررسی بیشتر این موضوع اظهار داشت: خوشبختانه می‌توان که این نامه به نتیجه رسید و در جلسه امروز شورای عالی شهرسازی قرار شد موضوع جهت بررسی‌های کارشناسی به شورای شهر و شهرداری واگذار شود.

وی افزود: همچنین پس از بررسی‌های کارشناسی موضوع توسط مدیریت شهری، سرانجام در کمیسیون ماده 5 نتیجه بررسی و به شورای عالی شهرسازی اعلام می‌شود.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران در پاسخ به این پرسش که آیا در صورت لغو محدودیت ارتفاع ساخت و ساز در محله جماران این موضوع در سایر مناطق و محلات پایتخت نیز مدنظر قرار می‌گیرد،‌گفت: نمی‌توان برای همه محلات یک نسخه واحد داشته باشیم چرا که هر محله و منطقه چارچوب طرح‌های تفصیلی ویژه خود را دارد.

درخواست حسن روحانی و دولت برای موضوع لغو محدودیت ارتفاع ساخت و ساز در محله جماران اخیراً با واکنش‌های زیادی از سوی اعضای شورای شهر و برخی از مدیران شهری همراه بوده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید