گمانه زنی عطریانفر درباره معرفی کاندیدای اصلاحات در دقیقه 90

کدخبر: ۳۵۸۸۱۰
محمد عطریانفر گفت: افرادی همچون آقایان «اسحاق جهانگیری»، «محسن هاشمی»، «مصطفی معین»، «مسعود پزشکیان»، «محمدرضا عارف» و سایر افراد ظرفیت بالقوه‌ای هستند که می‌توانند ‌وفق شرایطی، مورد اجماع قرار بگیرند.
گمانه زنی عطریانفر درباره معرفی کاندیدای اصلاحات در دقیقه 90

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، محمد عطریانفر، فعال سیاسی اصلاح‌طلب در پاسخ به این سوال که پیش بینی می‌کنید اصلاح طلبان در دقیقه نود یک کاندیدا وارد عرصه انتخابات ۱۴۰۰ خواهند کرد؟ گفت: بله! این اتفاق دور از ذهن نیست.

وی در خصوص گزینه‌های اصلاحات برای این اتخابات نیز اظهار کرد: افرادی همچون آقایان «اسحاق جهانگیری»، «محسن هاشمی»، «مصطفی معین»، «مسعود پزشکیان»، «محمدرضا عارف» و سایر افراد ظرفیت بالقوه‌ای هستند که می‌توانند ‌وفق شرایطی، مورد اجماع قرار بگیرند. اما همین اسامی نیز تنها بخشی از ظرفیت موجود هستند و نمی‌توان نظر قطعی درباره ایشان داشت.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در ادامه گفت: کارگزاران یکی از احزاب محوری و تعیین کننده جریان اصلاحات است. کارگزاران  اصلاحات را قرین با «واقعیت گرایی» می‌داند و باورش این است که نباید بر اساس تخیلات و توهمات تصمیم بگیرد، چرا که نتیجه‌ای جز شکست و ناامیدی به دست نخواهد آمد. این حزب سیاسی مسائل را واقع بینانه و زمینی دنبال می‌کند و با دیدگاه آرمان‌گرایی افراطی زاویه دارد.

وی افزود: در جریان اصلاحات نیروها و گروه‌های سیاسی قابل توجهی به تفکر کارگزاران نزدیک هستند،  کارگزاران در درون جبهه اصلاحات محور تعادل بخش است و بعضا «جبهه مشارکت» دیروز و حزب «اتحاد ملت» امروز با آن در درون جبهه رقابت می‎کند. رقیب کارگزاران به مسائل با نگاهی آرمانی و تمناهای دور از دسترس می‌نگرد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید