رئیس پلیس تهران:

احتمال خطای 2 درصدی در پیامک های کشف‌ حجاب/ اصراری نداریم که مردم مرتکب کشف‌حجاب در خودرو شده‌اند

کدخبر: ۳۶۱۵۳۲
رئیس پلیس تهران گفت:در یک طرح گسترده که در کل کشور انجام می‌شود، ممکن است خطا یا اشتباه هم وجود داشته باشد. میزان خطاها در اجرای این طرح مثلا ممکن است یک یا دو درصد باشد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از روزنامه خراسان، سردار رحیمی درباره خطا در پیامک های حجاب گفت: «در یک طرح گسترده که در کل کشور انجام می‌شود، ممکن است خطا یا اشتباه هم وجود داشته باشد. گاهی ممکن است یک اشتباه رایانه‌ای در ثبت شماره پلاک رخ بدهد یا ممکن است وقتی همکاران ما شماره پلاک یک ماشین را با چشم می‌بینند، در نوشتن آن یک شماره بالا و پایین بشود که این اشتباهات طبیعی است و عجیب نیست، کار توسط انسان انجام می‌شود و امکان اشتباه وجود دارد».

سردار رحیمی: درصد خطا در پیامک های کشف‌ حجاب ۲ درصد است

پاسخ سردار رحیمی به این سوال که «میزان اشتباهات در طرح ناظر یک چقدر است؟» این است : «میزان خطاها در اجرای این طرح مثلا ممکن است یک یا دو درصد باشد».

بر مبنای اظهارات مردم عزیز تصمیم می‌گیریم

فرمانده انتظامی تهران بزرگ که با شجاعت احتمال بروز خطا در اجرای این طرح را می‌پذیرد، رویه پلیس در بررسی اشتباهات احتمالی را هم شرح می‌دهد : «ما در مراجعه مردم عزیز به پلیس درباره پیامک‌های دریافتی، ملاک را صحبت‌ها و اظهارات مردم می‌دانیم و این‌طور نیست که بخواهیم اصرار کنیم حتما آن‌ها مرتکب کشف‌حجاب در خودرو شده‌اند، در اکثر موارد هم ملاک ما همین نظرات مردم است و بر مبنای آن تصمیم‌گیری می‌کنیم».

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید