روزهای بارانی در راه است

کدخبر: ۳۶۱۷۷۲
سازمان هواشناسی از بارش باران و رعدوبرق طی امروز تا اواخر هفته آینده در برخی استان‌های کشور خبر داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از برنا؛ بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز و فردا در برخی مناطق آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان  غرب مازندران بارش باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

روزهای بارانی در راه است/ شمال سرد می‌شود

همچنین در شمال زنجان، شمال کردستان، ارتفاعات البرز در شمال استان‌های قزوین، البرز و تهران، ارتفاعات شمال شرق خوزستان در ساعات بعدازظهر بارش پراکنده، رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی‌شده است. در همین مدت شدت بارش‌ها مربوط به استان گیلان است و دریای خزر نیز مواج خواهد بود.

روز جمعه در شمال آذربایجان غربی، شمال آذربایجان شرقی، شمال اردبیل،گیلان، مازندران افزایش ابر، رعدوبرق، بارش باران و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی‌شده است.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی از روز یکشنبه هفته آینده بانفوذ جریانات شمالی به شمال کشور از یکشنبه تا اواخر هفته آینده بارش باران، گاهی رعدوبرق، کاهش محسوس دما، وزش باد شدید موقتی، مواج شدن دریای خزر برای استان‌های واقع در این سواحل و اردبیل پیش‌بینی می‌شود.

همچنین از امروز تا پایان هفته در شرق و جنوب شرق کشور به‌ویژه شمال سیستان و بلوچستان، شرق کرمان و شرق هرمزگان وزش باد شدید گاهی همراه با گردوخاک پیش‌بینی‌شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید