واکنش محسن هاشمی به جلوگیری از نامگذاری خیابانی به نام شجریان

کدخبر: ۳۶۲۸۹۶
رئیس شورای شهر تهران به انتشار نامه‌ جلوگیری از نامگذاری خیابانی به نام استاد شجریان واکنش نشان داد.
واکنش محسن هاشمی به جلوگیری از نامگذاری خیابانی به نام شجریان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا، محسن هاشمی در پایان دویست و سی و هشتمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: امروز جلسه پرباری داشتیم و هم گزارش شورایاری‌ها ارائه شد و هم به مناسبت هفته دفاع مقدس سردار یزدی صحبت کردند.

او ادامه داد: در دستورها نیز دو لایحه یک فوریتی مربوط به ورود سهام شرکت‌های شهروند و همشهری به بورس و زیست شبانه که با اسم جدیدی به نام بیداری شهر توسط شهرداری به شورا ارائه شد، مصوب شد. اسم با مسماتری است و می‌تواند تعریف‌های بهتری داشته باشد.

هاشمی ادامه داد: بحث سند راهبردی توسعه منابع انسانی که می‌تواند ساختار شهرداری را پویا کند نیز بررسی و کلیات آن رای آورد.

وی درخصوص انتشار نامه‌ای از سوی ایشان درباره جلوگیری از نامگذاری خیابان استاد شجریان در شبکه‌های بیگانه گفت: این موضوع بسیار قدیمی و مربوط به یک سال پیش است. در شورا درباره آن صحبت شد و به این دلیل که کار جنبه تخریبی داشت به این نتیجه رسیدیم که سخنگوی شورای شهر با قاطعیت به این موصوع پاسخ دهند و روشنگری کنند.

هاشمی تاکید کرد: هدف این کار روشنگری نبود و تخریبی بود. در نامه نوشته نشده که موضوع منتفی است، بلکه نوشته شده برای اینکه این موضوع حل شود صبر کنید و فکر نمی‌کنم نگرانی درباره این موضوع وجود داشته باشد و نگران نشوید

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید