سردار سپاه: آمریکا از ایران فرصت خواست

کدخبر: ۳۶۷۷۲۱
اقتصاد نیوز: جانشین فرمانده سپاه قدس می گوید: آمریکایی ها به ایران پیغام داده و خواهش کرده اند که به این کشور فرصت داده شود. ظاهرا این تقاضا برای خروج از عراق است.
سردار سپاه: آمریکا از ایران فرصت خواست

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از فارس سردار محمد حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه بیان کرد: ترامپ جنایتکار و آدم کش ادعا و اظهار می‌کند که با اقدامات وحشیانه من آمریکا امروز امن تر است و بعد از شهادت شهید سلیمانی آمریکا امن تر شده، اگر آمریکا امن تر شده چرا در پایگاه‌هاتان عین بید میلرزید و در پیام‌هایتان خواهش میکنید که لختی فرصت دهید. 
حجازی گفت: اگر امن تر شده کجا فرار می‌کنید و برای چه پا به فرار گذاشتید؟ اگر ملاحظات انتخاباتی نبود امروز یک سرباز در عراق نبود. 

وی ادامه داد: ترامپ جنایتکار تصور می‌کند که با این جنایت‌ها در امنیت به سر می‌برد. خیر، آنها باید بایستند و تقاص جنایت‌های خود را بپردازند.

حجازی تصریح کرد: جریان مقاومت همیشه بوده و ادامه خواهد داشت. خط مقاومت، پیروزی و مقاومت بود و آنچه نصیب دشمن شده عقب نشینی و پسرفت بوده است. 

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه در خاتمه عنوان کرد: ملت‌های مسلمان منطقه با اقدامات دشمن مخالف بوده و این بنا بر آمارهای رسمی و با عادی سازی روابط با کشوری که خود در ناامنی به سر می‌برد مخالف هستند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید