موضوع سیاست خارجی از آخرین مناظره ترامپ و بایدن حذف می‌شود؟

کدخبر: ۳۶۸۷۹۴
کمیسیون برگزاری مناظرات آمریکا تصمیم گرفت در آخرین مناظره دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری این کشور موضوع «سیاست خارجی» را از موضوعات مورد بحث در این مناظره حذف کند.
موضوع سیاست خارجی از آخرین مناظره ترامپ و بایدن حذف می‌شود؟

به گزارش‌ اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه اینترنتی «نیوزمکس» اعلام کرد، کمیسیون برگزاری مناظرات آمریکا تصمیم گرفت موضوع سیاست خارجی را از موضوعات مناظره آخر دونالد ترامپ و جو بایدن حذف کند. 

طرفداران ترامپ می‌گویند تصمیم کمیسیون برگزاری مناظرات برای حذف سیاست خارجی از فهرست مطالب مطرح شده در مناظره فردا شب در راستای حمایت از جو بایدن اتخاذ شده است.

در این گزارش به قلم مارک دورسویتز با عنوان آیا مناظره بعدی به ضرر ترامپ است؟ آمده است: کمیسیون مناظرات ریاست جمهوری و همچنین مجری مناظره روز پنجشنبه یک سری تغییرات را ایجاد کرده اند، از جمله این که به مجری اجازه داده شده است تا میکروفون یکی از این دو نامزد را در زمان صحبت کردن رقیبش خاموش کند.

اما به گفته جیسون میلر مشاور ارشد ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ، هیچ یک از این اقدامات به اندازه تصمیم کمیسیون مناظرات برای حذف موضوع سیاست خارجی از موضوع مناظره به ضرر ترامپ تمام نشده است.

او در توئیتر خود نوشت: به همه سلام می‌کنم غیر از اعضای کمیسیون مناظره ریاست جمهوری که تصمیم گرفته اند بر روی موضوع سیاست خارجی متمرکز نشوند تا جو بایدن مجبور به پاسخ گویی در ارتباط با سازش با حزب کمونیست چین، حمایت بی پایان از جنگ‌ها و سایر اقدامات شرم‌آور نباشد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید