مدیر عامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) خبر داد

حفاری بیش از 1870 متر تونل در توسعه جنوبی خط 6 متروی تهران

کدخبر: ۳۰۳۱۵۵
اقتصادینوز؛ مدیر عامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) با اشاره به حفاری بیش از 1870 متر تونل در توسعه جنوبی خط 6 متروی تهران در دوره جدید مدیریت شهری،گفت: این حفاری با استفاده از دستگاه TBM و به روش مکانیزه انجام شده است.
حفاری بیش از 1870 متر تونل در توسعه جنوبی خط 6 متروی تهران

به گزارش افقتصادنیوز به نقل از روابط عمومی و بین‌الملل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو)، علی امام با بیان اینکه توسعه جنوبی خط 6 مترو به طول 6 کیلومتر از دولت آباد تا شهر ری و به طور دقیق ضلع شرقی حرم مطهر حضرت عبدالعظیم (ع) در دستورکار ما در خط 6 قرار دارد، بیان داشت:طی 23 ماه گذشته؛ بیش از 1870 متر تونل در این بخش حفاری شده است که در صورت تامین منابع مالی؛ توانایی لازم از نظر نیروی انسانی، تجهیزات و مصالح وجود دارد که تا بهار سال آینده نیز بیش از سه هزار متر تونل را نیز حفاری کنیم.

وی با اشاره به اینکه این بخش شامل چهار ایستگاه می شود ، گفت: این ایستگاه ها از نظر ساختمانی و فیزیکی بیش از 40 درصد پیشرفت دارد.

مدیر عامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) بیان داشت: در صورت تزریق نقدی، می توان سرعت حفاری را نیز افزایش داد.

وی با اشاره به اینکه این میزان از حفاری صورت گرفته در بخش جنوبی خط 6 مترو به روش مکانیزه و با دستگاه TBM بوده است، افزود: استفاده از این دستگاه در حفاری منجر به کم شدن هزینه ساخت نسبت به روش های قدیمی شده است.

 

 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید