حمایت از پاکبانان با راه‌اندازی یک کمپین در ایام محرم

کدخبر: ۳۰۳۲۹۹
اقتصادنیوز؛ یک شرکت فعال در زمینه کسب و کار اینترنتی با راه اندازی یک کمپین از پاکبانان در ایام محرم حمایت کرد.
حمایت از پاکبانان با راه‌اندازی یک کمپین در ایام محرم

به گزارش اقتصادنیوز؛ علیرضا سرپولکی، مدیر بازاریابی شرکت آهن آنلاین در این زمینه به اقتصاد نیوز گفت: این کمپین با شعار «پاکبانان هم عزا دارند» در شبکه اجتماعی اشتراک گذاری شد. به موازات آن این شعار را روی لیوان ها با تیراژ بالا چاپ و در اختیار تعدادی هیات های مذهبی در نقاط مختلف تهران و همزمان در شهرهای کرج،‌کاشان و اصفهان نیز قرار دادیم.

وی افزود: این موضوع بازتاب قابل توجهی در شبکه های اجتماعی داشت .در شبکه های اجتماعی نیز با توجه به روابطی که با چند هنرمند داشتیم آنها را به این کمپین دعوت کردیم و لی به دنبال آن تعداد از هنرمندان دیگر نیز به صورت خود جوش وارد شدند و حمایت خود را از این کمپین اعلام کردند.

پاکبانانژ

مدیر بازاریابی شرکت آهن آنلاین درباره هدف از اراه اندازی این کمپین گفت: هدف از این کمپین یک مسئولیت اجتماعی در قبال اجتماع و محیط زیست بوده است. برای این کار از خرداد ماه امسال شروع به ایده پردازی کردیم. با توجه تحقیقات بازار متوجه شدیم که قشر مخاطب ما و منابعی که با آنها سر و کار داریم، ‌قشر مذهبی هستند. در نتیجه ماه محرم را برای مسئولیت اجتماعی خود انتخاب کردیم و سراغ دغدغه مهمی به نام پاکبان ها رفتیم که سالها به ان پرداخته شده و با نامهای مختلف حمایت شده اند. ولی این سری به گونه ای تاثیر گذار تر با استفاده از دانش مارکتینگ در سطح اجتماع برای فرهنگ سازی به کار بردیم.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید