گردشگری از طریق آنلاین

کدخبر: ۳۰۳۹۱۲
گروه بنگاهها: این روزها اینترنت، راهگشای همه‌ی مشکلات است. در هر نقطه‌ای که به اینترنت دسترسی داشته باشیم، با استفاده از یک گوشی هوشمند یا یک لپ تات به راحتی می‎توانیم نیازهای روزمره‌ی خود را به صورت آنلاین برطرف کنیم.
گردشگری از طریق آنلاین

به گزارش اقتصادنیوز، خرید از فروشگاه‎های مختلف، حمل‌ونقل شهری، سفارش غذا یا حتی نوبت‌گیری از پزشک، همه جزو نیازهایی هستند که می‎توانیم با کمک سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف به آنها پاسخ دهیم. 

گردشگری نیز از قافله‌ی آنلاین شدن جا نمانده. امروز وبسایت‎ها و اپلیکیشن‌های مختلفی در حوزه‌ی گردشگری به وجود آمده‌اند که سفر کردن را برای مردم آسان‌تر کرده‌اند.

با کمک سایت‎ها و اپلیکیشن‎های گردشگری می‌توانیم پیش از شروع سفر، اطلاعات دقیقی از وضعیت آب و هوا، مسیرها، مناطق دیدنی طبیعی و آثار تاریخی، غذاها، زبان و فرهنگ شهر مقصد به دست بیاوریم. از سوی دیگر، سامانه‌هایی هم وجود دارند که با استفاده از آنها می‌توانیم هتل‎ها و خانه‌های بومگردی هر شهر را با هم مقایسه کرده و با چند کلیک، مناسب‌ترین گزینه برای اقامتمان را رزرو کنیم. اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که برای سفر کردن از وسایل حمل‌ونقل مسافربری مثل هواپیما، قطار و اتوبوس استفاده می‌کنید، با کمک سایت‎های و اپلیکیشن‎‌های خرید بلیط می‌توانید بلیط مورد نظرتان را خریداری یا رزرو کنید.

تجربه‎ی استفاده از اسنپ‌تریپ

اسنپ‎تریپ سامانه رزرو آنلاین هتل و خرید بلیط هواپیما و اتوبوس است. این سامانه در ابتدا فقط سرویسی برای رزرو آنلاین هتل‌های داخلی بود، اما به تازگی علاوه بر آن، خرید اینترنتی بلیط هواپیما و اتوبوس را هم به خدمات خود اضافه کرده است.

با جستجوی «اسنپ‎تریپ» در گوگل یا نصب اپلیکیشن آن، امکان رزرو بیش از ۱۰۰۰ هتل در ۱۹۲ شهر ایران برایتان فراهم می‎شود. برای دسترسی به خدمات اسنپ‌تریپ می‌توانید از اپلیکیشن‌های اسنپ یا آسان پرداخت هم استفاده کنید.

اگر قصد رزرو هتل دارید، با ورود به بخش هتل در سامانه‌ی اسنپ‎تریپ، شهر مقصد، تاریخ ورود و خروج و تعداد مسافر را مشخص کنید. پس از تایید، فهرست کاملی از هتل‌های مقصد به شما نشان داده می‎شود. هتل‌ها بر اساس قیمت، نوع اقامتگاه، تعداد ستاره و امتیاز هتل از نگاه کاربران، قابل فیلتر شدن هستند. همچنین می‌توانید آنها را بر اساس پربازدیدترین، بالاترین تخفیف، پرفروش‌ترین یا بیشترین و کمترین قیمت مرتب‌سازی کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید