نرخ ارز، طلا، سکه، دلار و یورو امروز یکشنبه ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ | رشد دلار صرافی، صعود چشمگیر سکه و طلا

کدخبر: ۳۲۷۴۲۳
اقتصادنیوز: امروز یکشنبه 11 اسفندماه، قیمت دلار آمریکا در صرافی ملی با رشد ۲۵۰ تومانی مواجه شد و سکه نیز بار دیگر به سمت مرز 6 میلیون تومانی حرکت کرد.
نرخ ارز، طلا، سکه، دلار و یورو امروز یکشنبه ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ | رشد دلار صرافی، صعود چشمگیر سکه و طلا

به گزارش اقتصادنیوز؛ امروز یکشنبه 11 اسفند ماه قیمت‌ دلار و قیمت طلا در بازار تهران برخلاف شیب کاهشی روزهای قبل خود، امروز با افزایش قابل توجه قیمت ها مواجه شد. صرافی ملی نرخ فروش دلار را با ۲۵۰ تومان افزایش به ۱۵۱۵۰ تومان رساند و سکه طرح جدید به محدوده ۵.۹ میلیون تومانی صعود کرد.

نرخ دلار و یورو در صرافی ملی

 قیمت دلار امروز برخلاف افت قبلی خود، رشد قیمت را تجربه کرد، بطوری که دلار که روز قبل  تا ۱۴,۸۹۸ (چهارده هزار و هشتصد و نود و هشت ) تومان رسیده بود، امروز - یکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ مصادف با ۰۱ مارچ ۲۰۲۰ - با رشد ۰.۹۶ درصدی به ۱۵,۰۴۳ (پانزده هزار و چهل و سه ) تومان رسید.

همچنین  قیمت یورو امروز با افزایش ۰.۸۴ درصدی، از ۱۶,۲۱۱ (شانزده هزار و دویست و یازده ) تومان به ۱۶,۳۴۹ (شانزده هزار و سیصد و چهل و نه ) تومان رسید.

صرافی ملی نرخ رسمی خرید و فروش دلار و یورو را امروز به شرح زیر اعلام کرد:

قیمت خرید دلار آمریکا :  15.050 تومان (250+)           قیمت فروش دلار آمریکا :  15.150 تومان (250+)

قیمت خرید یورو :  16.350 تومان (250+)                     قیمت فروش یورو :  16،450 تومان (250+)

 

قیمت سکه، مثقال طلای آبشده، گرم طلای 18 عیار و اونس طلای جهانی

همچنین در بازار طلا، قیمت سکه طرح جدید با قیمت 5 میلیون و 950 هزار تومان تومان ثبت شد و سکه طرح قدیم 5 میلیون 860 هزارتومان قیمت خورد. قیمت نیم‌سکه 2 میلیون و ۹۵۰ هزار تومان و ربع‌سکه یک میلیون و 770 هزار تومان شد. سکه گرمی هم با قیمت 960 هزار تومان به فروش می‌رسد.

همچنین مثقال طلای آبشده (17 عیار) در بازار داخلی با نرخ 2 میلیون و 600 هزار تومان قیمت‌گذاری شد.  قیمت طلا  عصر امروز و در لحظه تنظیم گزارش با کاهش نسبت به صبح امروز به مبلغ 600 هزار تومان رسید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید