نرخ ارز، دلار، یورو، طلا و سکه امروز یکشنبه ۹۹/۰۲/28 | دلار، طلا و سکه همچنان می تازند

کدخبر: ۳۳۷۹۱۶
اقتصاد نیوز: نرخ ارز در بازار تهران با نوسان همراه بود. قیمت دلار به ۱۷,۴۰۰ تومان رسید و قیمت یورو ۱۸,۷۰۰ تومان شد. قیمت طلا در بازار تهران ۷۱۵,۹۰۰ تومان معامله شد و قیمت سکه نیز به ۷,۳۱۸,۰۰۰ تومان رسید.
نرخ ارز، دلار، یورو، طلا و سکه امروز یکشنبه ۹۹/۰۲/28 | دلار، طلا و سکه همچنان می تازند

به گزارش اقتصادنیوز؛  قیمت دلار امروز  در بازار تهران مانند روز قبل رشد قیمت را تجربه کرد. دلار در بازار تهران که روز قبل تا ۱۷,۲۰۰ (هفده هزار و دویست ) تومان رسیده بود، امروز - یکشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ مصادف با ۱۷ می ۲۰۲۰ - با رشد ۱.۱۴ درصدی به ۱۷,۴۰۰ (هفده هزار و چهارصد ) تومان رسید.

آخرین قیمت یورو در بازار تهران

قیمت یورو در بازار تهران یورو در بازار تهران امروز با افزایش ۱.۰۶ درصدی، از ۱۸,۵۰۰ (هجده هزار و پانصد ) تومان به ۱۸,۷۰۰ (هجده هزار و هفتصد ) تومان رسید.

 

قیمت دلار و یورو در صرافی بانک ملی ایران

 قیمت خرید دلار آمریکا: 16,920 تومان  (220) 

 قیمت فروش  دلار آمریکا: 17,020 تومان  (220) 

 قیمت خرید یورو: 18,320 تومان  (220) 

 قیمت فروش  یورو: 18,420 تومان  (220) 

 

آخرین قیمت طلای 18 عیار در بازار تهران

به گزارش اقتصاد نیوز؛ در بازار تهران قیمت طلا (18عیار) امروز مانند روز قبل رشد قیمت را تجربه کرد. هر گرم طلا ۱۸ عیار که روز قبل تا ۷۰۶,۹۰۰ (هفتصد و شش هزار و نهصد ) تومان رسیده بود، امروز - یکشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ مصادف با ۱۷ می ۲۰۲۰ - با رشد ۱.۲۵ درصدی به ۷۱۵,۹۰۰ (هفتصد و پانزده هزار و نهصد ) تومان رسید.

 

قیمت مثقال طلا 18 عیار امروز

هر مثقال طلا 18 عیار، امروز به ۳,۱۰۱,۰۰۰ (سه میلیون و یکصد و یک هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۱.۲۲ درصدی داشته است.

 

قیمت سکه امامی در بازار تهران

قیمت سکه، امروز مانند روز قبل رشد قیمت را تجربه کرد. سکه امامی که روز قبل تا ۷,۱۷۱,۰۰۰ (هفت میلیون و یکصد و هفتاد و یک هزار) تومان رسیده بود، امروز - یکشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ مصادف با ۱۷ می ۲۰۲۰ - با رشد ۲ درصدی به ۷,۳۱۸,۰۰۰ (هفت میلیون و سیصد و هجده هزار) تومان رسید.

قیمت سکه بهار آزادی امروز

سکه بهار آزادی، امروز به ۷,۱۵۰,۰۰۰ (هفت میلیون و یکصد و پنجاه هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۶۹ درصدی داشته است.

آخرین نرخ نیم سکه

در بازار امروز نیم سکه نسبت به روز قبل ، با ۸۵۰۰۰ تومان کاهش، ۳,۶۸۰,۰۰۰ (سه میلیون و ششصد و هشتاد هزار) تومان نرخ گذاری شد.

قیمت ربع سکه امروز

ربع سکه امروز با کاهش ۱.۷۲ درصدی، از ۲,۰۶۵,۰۰۰ (دو میلیون و شصت و پنج هزار) تومان به ۲,۰۳۰,۰۰۰ (دو میلیون و سی هزار) تومان رسید.

قیمت سکه گرمی امروز

هر سکه گرمی در بازار داخلی هم ۹۹۵,۰۰۰ (نهصد و نود و پنج هزار) تومان قیمت خورد.

 

خبرهای مربوط به نرخ ارز دلار سکه طلا یورو را اینجا بخوانید.

**** این خبر با تغییر نرخ‌های بازار به روز رسانی خواهد شد ****

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید