راهنمایی برای کسب سود بیشتر از سهام تازه‌وارد

تا کجا با عرضه‌های اولیه سهام‌داری کنیم؟

کدخبر: ۳۰۷۶۶۶
اقتصادنیوز: عرضه اولیه به منزله تازه‌واردی برای بازار سهام است که باید به نوعی جایگاه خود را در این خانه پیدا کند. مساله‌ای که می‌توان آن را به هضم عرضه‌های اولیه تعبیر کرد. شناسایی این روند و مراحل این هضم می‌تواند حاوی سود برای معامله‌گران باشد.
تا کجا با عرضه‌های اولیه سهام‌داری کنیم؟

به گزارش اقتصادنیوز، به نقل از دنیای بورس؛  قدیمی‌ترهای بورس احتمالا با اصطلاح موج‌های مختلف عرضه اولیه و تلاش برای کسب سود در موج‌های بعدی سهام تازه‌وارد آشنایی خوبی دارند. پایان موج نخست صعود عرضه اولیه زمانی رخ می‌دهد که تعداد معاملات در بازار اوج می‌گیرد یا به اصطلاح می‌توان گفت موعد هضم عرضه اولیه در بازار فرامی‌رسد. افزایش تعداد معاملات به معنای خروج معامله‌گرانی است که در روز نخست در عرضه اولیه شرکت کرده‌اند و با اولین سیگنال نزولی مسیر خروج را در پیش می‌گیرند. باید به این موضوع توجه کرد عمده افرادی که در عرضه‌های اولیه شرکت می‌کنند کمترین آشنایی را نسبت به ارزندگی سهام ندارند و بر این اساس با اولین سیگنال‌ها از افت قیمتی سهم راه خروج از بازار را در پیش می‌گیرند. آیا راه مناسب‌تری برای کسب سود بیشتر از این موقعیت وجود دارد؟

گزارش راهنمایی برای کسب سود بیشتر از سهام تازه‌وارد و اینکه تا کجا با عرضه‌های اولیه سهام‌داری کنیم؟، را در این لینک دنبال کنید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید