۱۰۰ دانشجو از مطهری به هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان شکایت کرده‌اند

کدخبر: ۳۱۱۶۵۶
اقتصادنیوز: سخنگوی هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان از شکایت ۱۰۰ دانشجو از مطهری نماینده تهران به این هیأت خبر داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، محمدجواد جمالی در حاشیه جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) در جمع خبرنگاران در توضیح جلسه امروز هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان گفت: امروز شکایت ۱۰۰ دانشجو از مطهری نماینده تهران به دلیل اظهاراتش در روز ۱۳ آبان در دانشگاه شهید بهشتی به دست هیأت نظارت رسیده و به دبیرخانه رفته است.

وی در توضیح جزئیات جلسه گفت: اولین مهمان امروز آقای کریمی نماینده اراک برای توضیح درباره شکایت وزیر نفت از او بود. آقای کریمی صحبت‌هایی درباره زمان ریاست زنگنه بر شرکت هپکو اراک مطرح کرده بود. شکایت آقای زنگنه این بود که اتهامات مالی و شخصیتی به ایشان وارد شده است. در این جلسه آقای کریمی توضیحات و مستنداتش را ارائه کرد. در نهایت قرار شد آقای ملک‌شاهی از جانب هیأت نظارت دیداری با وزیر نفت داشته باشد، بعد از آن دیدار نظر هیأت درباره این پرونده اعلام می‌شود.

سخنگوی هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان با اشاره به حضور موسوی لارگانی نماینده فلاورجان در جلسه این هیأت برای بررسی شکایت رئیس هیأت مدیره شرکت فولاد مبارکه اصفهان گفت: این شکایت پیرامون این بود که اتهامات و مطالبی را آقای موسوی لارگانی درباره این شرکت مطرح کرده است. آقای لارگانی در توضیحاتش مطالبی درباره هزینه‌کردهای شرکت فولاد مبارکه در برخی حوزه‌های انتخابیه بیان کرد. قرار شد از شاکی دعوت کنیم تا در حضور او موضوع باز شود.

جمالی همچنین درباره بررسی شکایت سلحشوری از موسوی لارگانی پیرامون طرح برخی ادعاها درباره برادرزاده‌اش گفت:‌ این موضوع هم با حضور آقای موسوی لارگانی بررسی شد. او گفت که به طور مستقیم نامی از برادرزاده این نماینده نیاورده و این موضوع را به طور واضح اعلام نکرده است. قرار شد هیأت بعد از بررسی در این باره اعلام نظر کند.

وی ادامه داد:‌ در این جلسه خانم محمودی نماینده شهررضا برای بررسی یکی از شرکت‌های سازنده مسکن مهر در حوزه انتخابیه حضور پیدا کرد. مدارک و مستنداتی ارائه نمود. هیأت به این نتیجه رسید که صحبت‌های خانم محمودی خلاف وظایف نمایندگی نبوده است.

جمالی در پایان گفت: پرونده دیگر مربوط به شکایت سازمان بازرسی کل کشور از آقای مقصودی نماینده سبزوار بود. سازمان بازرسی براساس یکسری گزارشات رسیده درخواست اعلام نظر از هیأت نظارت را داشت. این نماینده توضیحاتش را ارائه کرد. قرار شد مدارک لازم ارائه شده و موضوع در هیأت مورد بررسی قرار گیرد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید