فرمان رهبر کره شمالی برای خلاصی از گرسنگی

کدخبر: ۴۰۴۵۴۹
رسانه‌های کره شمالی گزارش دادند، رهبری این کشور از حزب حاکم خواست تا برای خلاصی و رهایی مردم از مشکلات اقتصادی به مبارزه سخت با قحطی و گرسنگی یا "رویکرد سخت" بپردازند.
فرمان رهبر کره شمالی برای خلاصی از گرسنگی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، کیم جونگ اون، رهبری کره شمالی به تمامی اعضای حزب حاکم این کشور هشدار داد تا خودشان را برای موانع و مشکلاتی که پیشروست، آماده کنند و به دوره‌ای از قحطی و گرسنگی در دهه ۱۹۹۰ اشاره کرد که در آن زمان کره شمالی از قحطی و گرسنگی شدید و گسترده در سراسر کشور رنج برد.

رهبر کره شمالی در جمع اعضای حزب حاکم همچنین گفت: از تمامی اعضای حزب کارگران کره شمالی شامل کمیته مرکزی می‌خواهم تا برای خلاصی مردم از مشکلات و سختی‌ها خود را برای یک "رویکرد سخت" آماده کنند.

وی افزود: حزب ما هرگز انتظارش را نداشت که یکبار دیگر این فرصت مغتنم را برای پیمودن راهی برای نجات و رهایی مردم و تحقق هدف و آرمان‌های بزرگ آنها برای ساختن سوسیالیسم و کمونیسم به دست بیاورد.

رهبر کره شمالی ۱۰ وظیفه و مسئولیت اصلی را برای بخش‌های مختلف حزب حاکم در نظر گرفته و به آنها تاکید کرده تا با صبر و حوصله به آموزش اعضایشان بپردازند تا آنها برای وفاداری به حزب مبارزه کنند.

در جریان کارزار مقابله با قحطی در کره شمالی در دهه ۹۰ میلادی، استفاده از واژه‌های "قحطی و گرسنگی" ممنوع شد چون نشان دهنده شکست و ناکامی دولت بود و به جای آن بر "رویکرد سخت" تاکید می‌شد. حتی شهروندانی که بابت گرسنگی و قحطی می‌مردند، از سوی مقام‌های کره شمالی به مشکل می‌خوردند!

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید