چگونه می‌توانیم بیت کوین را سریع و فوری بفروشیم؟

کدخبر: ۳۵۲۳۶۵
جامعه ارز دیجیتال روزبه‌روز در حال گسترش است و بسیاری از این ارزها مانند بیت کوین، به محبوبیت بالایی رسیده‌اند. از ذهن دور نیست که در سال‌های آینده، ارزهای دیجیتال به‌خوبی جایگاه پول سنتی را بگیرند. با توجه به حجم معاملات و افزایش تعداد صرافی‌های خریدوفروش به‌خوبی می‌توان به این موارد پی برد. بااین‌حال هنوز هم باوجود گستردگی انواع سامانه خریدوفروش ارز دیجیتال خریدوفروش سریع رمز ارزها، دغدغه‌ای مهم برای کاربران است.
چگونه می‌توانیم بیت کوین را سریع و فوری بفروشیم؟

 یکی از مهم‌ترین مسائل که قبل از خرید ارز دیجیتال باید به آن توجه داشته باشید، در نظر گرفتن بازه زمانی مناسب برای فروش بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال خواهد بود. با این ‌حال اگر در شرایطی هستید که بدون توجه به حجم معاملات بازار و روند قیمت، مجبور به فروش بیت کوین هستید، راه‌های متفاوتی برای انجام این کار وجود دارد که برخی از آن‌ها کاملاً منطقی و امن هستند و برخی دیگر کاملاً اشتباه! در ادامه این مقاله به بررسی روش‌های موجود خواهیم پرداخت.

چه راه‌هایی برای فروش بیت کوین وجود دارد؟

برای فروش بیت کوین یا مبادله آن با سایر رمزارزها روش‌های زیادی وجود دارد. فروش بیت کوین در صرافی‌ها و فروش به افراد حقیقی رایج‌ترین روش‌های فروش سریع و آسان بیت کوین به‌حساب می‌آید.

فروش بیت کوین به افراد حقیقی، یک ریسک بزرگ

یکی از راه‌های فروش بیت کوین، ارتباط مستقیم با خریدار است. احتمالاً در شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌هایی نظیر تلگرام شاهد آگهی‌هایی برای خرید و فروش بیت کوین بوده‌اید. در این شیوه خریدار و فروشنده مستقیماً با یکدیگر وارد معامله می‌شوند.

در این شیوه فروش بیت کوین و طبق توافق طرفین می‌توان بیت کوین را درازای ریال، دلار یا حتی کالا به‌طرف مقابل فروخت. برخی از افراد گمان می‌کنند فروش مستقیم شیوه‌ای مطمئن است که چراکه مستقیماً با خریدار در ارتباط هستند. اما باید به ریسک این شیوه هم توجه کنیم. تراکنش‌های بیت کوین برگشت‌ناپذیر هستند و اگر فروشنده بیت کوین‌های خود را به کیف پول خریدار وارد کند، امکان برگشت پول وجود ندارد.

به همین دلیل در این روش امکان کلاه‌برداری نیز وجود دارد، چراکه سودجویان می‌توانند بدون اینکه از آن‌ها ردی باقی بماند اقدام به کلاه‌برداری کنند. به همین دلیل در صورت انتخاب این روش، باید ریسک از دست دادن دارایی خود را نیز قبول کنید.

فروش بیت کوین در صرافی‌ها؛ مطمئن، سریع و راحت

بهترین راه فعالیت در بازار رمزارزها، فعالیت در صرافی‌های آنلاین است. در صرافی آنلاین می‌توانیم با اطمینان به خرید و فروش بیت کوین، خرید اتریوم، تتر و سایر رمزارزها بپردازیم. صرافی‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند تا افراد در بستری امن به فعالیت در بازار رمزارزها بپردازند. در صرافی‌ها افراد می‌توانند بیت کوین را با قیمت پیشنهادی خود به فروش بگذارند. از طرف دیگر در صرافی‌های معتبر، تمامی افراد احراز هویت می‌شوند و به همین دلیل امکان کلاه‌برداری وجود ندارد.

ارز دیجیتال

چطور بهترین صرافی برای فروش بیت کوین را پیدا کنیم؟

همان‌طور که اشاره کردیم، فرایند خریدوفروش بیت کوین در یک صرافی با امنیت بیشتری نسبت به سایر روش‌ها انجام می‌شود. اما در انتخاب صرافی نیز باید محتاط باشیم. برای انتخاب یک صرافی مناسب بهتر است به نکات زیر دقت کنیم:

1. زمانی که شما قصد فروش بیت کوین و یا تبدیل آن به ارزهای دیجیتال دیگر را دارید، باید به حجم معاملات انجام‌شده در یک صرافی توجه کنید. زیرا حجم معاملات بالا در یک صرافی، نشان ‌دهنده اعتماد بالای کاربران به صرافی است.

2. دومین مسئله‌ای که در انتخاب یک صرافی مناسب باید در نظر داشته باشید، امنیت آن است. صرافی‌های مطمئن، با احراز هویت از کاربران، بستری کاملاً مطمئن را برای خریدوفروش سریع رمز ارزها فراهم می‌کنند.

3. کارمزد کم، یکی از مهم‌ترین مسائل برای کاربران حین خرید و فروش ارز دیجیتال است. بهتر است به دنبال یک صرافی مناسب باشید که با کارمزد منصفانه، خدمات کاملی را ارائه دهد.

4. یک صرافی مناسب دست کاربران را در خرید و فروش باز می‌گذارد. در حقیقت کاربران در صرافی‌های معتبر باید امکان خرید ریپل، اتریوم، تتر و همه رمزارزها معتبر را داشته باشند. به‌ این ‌ترتیب دست تریدرها در انتخاب و معامله ارزها بازتر است.

نوبیتکس، بهترین و معتبرترین صرافی آنلاین برای فروش سریع بیت کوین

در این مقاله راه‌های مختلف فروش آسان و سریع بیت کوین را معرفی کردیم. تجربه نشان می‌دهد که انتخاب یک صرافی مناسب و فعالیت در آن، بهترین و امن‌ترین راه فروش بیت کوین و سایر رمز ارزهاست.

اگر بخواهیم در انتهای مقاله یک صرافی مناسب و معتبر همگام با استانداردهای روز دنیا را معرفی کنیم، انتخاب اول ما نوبیتکس است. صرافی آنلاین نوبیتکس به‌عنوان اولین و تنها صرافی دانش‌بنیان ایرانی، خدمات بی‌نظیر را به کاربران ارائه می‌دهد.

شما می‌توانید در هر زمان از شبانه‌روز، سفارش‌های خرید یا فروش خود را به‌صورت آنلاین روی سایت نوبیتکس قرار دهید. پیشنهاد می‌کنیم همین حالا برای مشاهده قیمت انواع ارز دیجیتال و سفارش‌های خرید و فروش، به سایت نوبیتکس سر بزنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید