مدیرعامل سازمان انرژی های نو ایران:

پنجمین نیروگاه زباله سوز تابستان آینده به بهره برداری می رسد

کدخبر: ۱۰۰۲۶۸
نیروگاه زباله سوز کهریزک با همکاری شهرداری به بهره برداری می رسد و هم اکنون 4 نیروگاه زباله سوز در ساری، نوشهر ، تنکابن و رشت در حال ساخت است.
پنجمین نیروگاه زباله سوز تابستان آینده به بهره برداری می رسد

 به گزارش اقتصاد روز  و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، نیروگاه سه مگاواتی زباله‌سوز کهریزک با همکاری شهرداری طی چهار ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

 یوسف آرمودلی، مدیرعامل سازمان انرژی‌های نو ایران (سانا)  اظهار داشت: این نیروگاه قادر است 200 تن زباله در روز امحا و سه مگاوات برق تولید کند.
آرمودلی با بیان اینکه وزارت نیرو از احداث نیروگاه‌های زباله‌سوز حمایت می‌کند، اظهار داشته: مدیرعامل ساناگفت نیروگاه زباله‌سوز کهریزک در مرحله مونتاژ تجهیزات است که پس از راه‌اندازی، مشکلات حاصل از زباله‌ها در منطقه برطرف می‌شود.
وی تصریح کرد: به‌منظور حمایت از بخش خصوصی و توسعه این نوع نیروگاه‌ها، برق حاصل از نیروگاه‌های زباله‌سوز برابر با نرخ خرید برق از نیروگاه‌های تجدیدپذیر یعنی به‌ازای هر کیلووات ساعت 440 تومان به‌صورت تضمینی خریداری می‌شود.
مدیرعامل سازمان انرژی‌
های نو ایران ادامه داد: احداث این نوع نیروگاه‌ها افزون‌بر تولید برق موجب امحای اصولی زباله‌ها و ارتقای بهداشت عمومی، سلامت و حفظ محیط زیست می‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید