اقتصادنیوز گزارش می دهد:

ورود بهاری ساینا/ عرضه محصول جدید 25 میلیونی سایپا از فروردین

کدخبر: ۱۳۹۱۶۰
شرکت سایپا اولین سری از پیش‌فروش‌های ساینا EX را در فروردین 95 تحویل می‌دهد تا این خودرو از ابتدای سال 95 به بازار بیاید و در دسته خودروهای زیر 30 میلیونی قرار گیرد.

به گزارش اقتصادنیوز، شرکت سایپا اولین سری از پیش‌فروش‌های ساینا EX را در فروردین 95 تحویل می‌دهد و این خودرو از ابتدای سال 95 به بازار می‌آید.

ساینا 25 میلیون و 600 هزار تومان قیمت دارد و مبلغ پیش‌پرداخت آن 15 میلیون تومان است. سایپا سود مشارکت پیش‌خرید ساینا را 20 درصد و سود انصراف را 17 درصد تعیین کرده است و علاوه بر سود مشارکت 500 هزار تومان نیز به خریداران تخفیف می‌دهد. دومین سری از سایناهای پیش‌خرید شده نیز در اردیبهشت تحویل داده می‌شوند. 

ساینا جدیدترین محصول سایپاست و هر چند با ورود به بازار یک برند به برندهای ملی کشور اضافه می‌کند، اما این خودرو را به عنوان نسل دوم و یا مدل ارتقایافته‌ای از تیبا نیز معرفی می‌کنند. 

به گزارش اقتصادنیوز رییس جمهور در دیدار از نمایشگاه بین‌المللی توانمندی‌های صنعت خودرو کشور که 9 تا 12 اسفند برگزار شده بود از ساینا رونمایی کرد.

ظرفیت باک ساینا 41 لیتر است. این خودرو همچنین مجهز به موتور 1.5 لیتری و ترمز ABS مجهز به سيستم EBD است. دو ايربگ برای راننده و سرنشين جلو، سيستم ضدسرقت، شيشه بالابرهای برقی جلو و قفل مركزی از دیگر تجهیزات ایمنی این خودروست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید