آخرین اخبار سازمان انرژی اتمی ایران
-
اسلامی: معاون گروسی به تهران میآید
رئیس سازمان انرژی اتمی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس گفت که معاون گروسی مدیرکل آژانس بینالمللی انرژی اتمی به تهران سفر میکند.
سازمان انرژی اتمی به این افراد بورسیه تحصیلی می دهد
اقتصادنیوز: اعطای بورسیه تحصیلی به ۶۰ نفر از پذیرفتهشدگان برتر کنکور سراسری ۱۴۰۲ از سوی سازمان انرژی اتمی انجام میشود.
آخرین وضعیت ظرفیت غنیسازی در کشور
اقتصادنیوز: رئیس سازمان انژی اتمی گفت که «کشور در حال حاضر حدود ۵۰ هزار سو ظرفیت غنیسازی دارد که بیش از ۳۰ هزار سوی آن فعال است».
تخطی تیم مذاکره کننده ایرانی از قانون مجلس!
اقتصادنیوز: سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس اعلام کرد:محرز شده که توافق اسفندماه دولت با آژانس انرژی اتمی تخطی از قانون اقدام راهبردی مجلس است.
نصب ۱۰۰ دوربین جدید در نیروگاه اصفهان صحت دارد؟
اقتصادنیوز: رئیس سازمان انرژی اتمی درباره نصب ۱۰۰ دوربین جدید در نیروگاه اصفهان گفت: چنین موضوعی صحت ندارد، در اصفهان نیروگاهی نداریم که بخواهد ۱۰۰ دوربین در آنجا نصب شود.
حذف توانمندی هسته ای ایران ناممکن است /هرگونه تهدید علیه صنعت هستهای کشور کاملاً بیمفهوم است
بهروز کمالوندی معاون امور بینالملل، حقوقی و مجلس و سخنگوی سازمان انرژی اتمی روز یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه در گردهمایی رؤسای نمایندگیهای جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور در محل وزارت امور خارجه با اشاره به این موضوع که توانمندی هستهای جمهوری اسلامی ایران هم اکنون در جایی قرار گرفته که دشمنان ایران هم میدانند که حذف این تواناییها دیگر ممکن نیست، گفت: با توجه به بومی شدن و ریشه دواندن…
لحظه ورود رافائل گروسی به سازمان انرژی اتمی+ فیلم
گروسی وارد سازمان انرژی اتمی ایران شد.
واکنش اسلامی به ادعای جدید آژانس علیه ایران
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: یکی از بازرسان آژانس سهواً گزارش کرده بود که ایران در سایت غنی سازی شهید علیمحمدی (فردو) تغییراتی در رویه بهره برداری انجام داده که پیشتر آن را اعلام نکرده است.
رئیس سازمان انرژی اتمی: مسئولان آژانس در روزهای آینده به تهران میآیند
رییس سازمان انرژی اتمی گفت: مسئولان آژانس در روزهای آینده به تهران می آیند و امیدواریم در جهت رفع موانعی که وجود دارد گامی به جلو برداریم.
مکانهایی که بازرسان آژانس بازرسی کردهاند، یکی گاوداری، یکی معدن متروکه و یکی ضایعاتفروشی است
اقتصادنیوز: رئیس سازمان انرژی اتمی میگوید محصول ۲۰ سال مذاکره با طرفهای غربی بر سر پرونده هستهای ایران، سند برجام بود؛ سندی که با امضای آن قرار بود ادعاهای بیپایه و اساس غربیها درباره فعالیتهای صلحآمیز هستهای ایران پایان یابد.