مشخصات یک شاسی بلند ارزان قیمت +عکس

کدخبر: ۴۱۶۱۶۰
اقتصادنیوز : تائوس جزو کوچکترین کراس اوور‌های تولیدی خودروساز آلمانی است که از یک پیشرانه چهار سیلندر توربو شارژ استفاده می‌کند و می‌تواند به پیشرانه تمام چرخ مجهز شود.
مشخصات یک شاسی بلند ارزان قیمت +عکس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، فولکس واگن تائوس ۲۰۲۲ محصولی جدید در تجارت اتومبیل است. تائوس ساب کامپکت دارای یک صندلی عقب کاملا جادار و یک محفظه بار قابل توجه است. تائوس همچنین از یک پیشرانه چهار سیلندر توربو شارژ استفاده می‌کند و می‌تواند به پیشرانه تمام چرخ مجهز شود. مجموعه‌ای از کمک‌های راننده و ویژگی‌های مطلوب را ارائه می‌دهد و تائوس ۲۰۲۲ باید گزینه رضایت بخشی در یک بخش محبوب باشد.

تائوس  ۲۰۲۲  یک مدل کاملاً جدید است که باید در بهار سال ۲۰۲۱ در نمایشگاه‌های VW به نمایش گذاشته شود.  تائوس مجهز به موتور چهار سیلندر ۱.۵ لیتری توربوشارژ VW خواهد بود. گشتاور آن ۱۵۸ اسب بخار و ۱۸۴ پوند فوت است. نسخه‌های پیشرانه جلو از جعبه دنده هشت سرعته اتوماتیک بهره می‌برند و مدل‌های چهار چرخ متحرک دارای هفت سرعته اتوماتیک دو کلاچه هستند.

سیستم تعلیق عقب و چهار چرخ متحرک تائوس  دارای سیستم تعلیق عقب متفاوتی هستند که اولی از تنظیم پرتوی پیچشی استفاده می‌کند و دومی از یک طراحی چند منظوره پیچیده‌تر استفاده می‌کند. مجموعه‌ای از چرخ‌های ۱۷ اینچی استاندارد هستند، اما ۱۸ و ۱۹ اینچی نیز در دسترس هستند.

فولکس واگن Taos 2022 در میان SUV های ساب کامپکت بزرگ ظاهر می شود

در داخل، هیچ چیز کاملاً خاصی در مورد تائوس وجود ندارد. به نظر می‌رسد این طرح و مواد زیبایی مدرن را در سایر مدل‌های VW تقلید می‌کنند. یک پشت آمپری کاملاً دیجیتالی در داشبورد تعبیه شده و صندلی‌های دو رنگ استاندارد با پارچه پوشانده شده اند، با این وجود روکش چرم نیز در دسترس است.

فولکس واگن Taos 2022 در میان SUV های ساب کامپکت بزرگ ظاهر می شود

کابین تائوس می‌تواند به نورپردازی محیطی قابل تنظیم، صندلی راننده برقی هشت جهته، کنترل آب و هوا در دو منطقه، فرمان گرم شونده، صندلی‌های جلو گرم و تهویه شده و سانروف پانوراما مجهز شود. تائوس دارای ۳۷.۹ اینچ فضای پا برای صندلی‌های عقب است که تنها ۰.۸ اینچ کمتر از دو ردیف Tiguan است. تائوس  همچنین دارای ۲۸ فوت مکعب فضای بار در پشت صندلی‌های عقب و ۶۶ مکعب است که آن‌ها صاف تا شده اند.

فولکس واگن Taos 2022 در میان SUV های ساب کامپکت بزرگ ظاهر می شود

هر تائوس دارای یک سیستم سرگرمی با ظاهری جذاب با یک نقطه اتصال Wi-Fi است. صفحه نمایش لمسی ۶.۵ اینچی استاندارد است و نسخه ۸.۰ اینچی آن اختیاری است. این سیستم همچنین می‌تواند به ناوبری داخلی، استریوی BeatsAudio هشت بلندگو، رادیو ماهواره‌ای SiriusXM و شارژ بی سیم تلفن هوشمند مجهز شود.

تائوس جز کوچکترین کراس اوور‌های تولیدی خودروساز آلمانی است که برای بازار‌های اقتصادی مانند برزیل در نظر گرفته شده، اما با امکانات بیشتر و بهتر در سایر کشور‌ها مانند آمریکا نیز عرضه می‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید