گزارش اقتصادنیوز از معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی؛

گاوهای شیبا بازگشتند

کدخبر: ۴۵۱۰۲۰
اقتصادنیوز: در هفته گذشته بازار ارزهای دیجیتال شاهد رالی صعودی بیت کوین و اتریوم بود و هردو موفق به ثبت رکورد تاریخی جدید شدند. تحلیلگران بازار معتقدند بیت کوین و اتریوم در ادامه روند صعودی خود باز هم سقف شکنی خواهند کرد.
گاوهای شیبا بازگشتند

به گزارش اقتصادنیوز ، پس از اینکه بیت کوین در هفته گذشته رکورد تازه 67 هزار دلاری را برای خود ثبت کرد، اتریوم، دومین رمزارز محبوب جهان نیز همین رویه را دنبال کرد و سرانجام بعد از یک هفته موفق به ثبت رکورد تاریخی جدیدی شد و قیمت 4460 دلاری را برای خود به ثبت رساند .

در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای دیجیتال قیمت بیت کوین محبوب ترین ارز دیجیتالی به 61 هزار و 609 دلار رسیده است. این رمزارز در 24 ساعت گذشته رشدی 1.49 درصدی را به ثبت رسانده و در مجموع هفت روز گذشته رشدی 0.11  درصدی را نشان می دهد. اگرچه این روزها بیت کوین روندی نزولی در پیش گرفته است و از نقطه اوج خود یعنی کانال 67 هزار دلاری فاصله بسیاری دارد اما  تحلیل‌گران بازار کریپتو معتقدند هدف قیمتی بیت کوین تا 90.000 دلار افزایش‌یافته و بعد از اصلاح، به100.000 دلار نیز خواهد رسید.

قیمت بیت کوین افتاد/ سیگنال صعودی زاکربرگ به توکن های متاورس

 بر اساس گزارش منتشر شده توسط صرافی Kraken، ماینرهای بیت کوین و هولدرهای بلندمدت همچنان دارایی خود را حفظ کرده و به انباشت این رمزارز ادامه می‌دهند که باعث کاهش عرضه و در نتیجه افزایش قیمت آن در کوتاه مدت شده است. 

اتریوم رکورد جدید می زند؟

رمز ارز محبوب اتریوم نیز با وجود اینکه از نقطه اوج قیمتی خود فاصله گرفته است ، اما  همچنان بالای 4300 دلار است و در محدوده قیمتی4.333 دلار معامله می شود. اتریوم رشدی 7 درصدی را در بازه زمانی یک هفته به ثبت رسانده است. تحلیلگران بازار معتقدند که با تدوام روند صعودی اخیر اتریوم توانایی ثبت رکورد جدید را خواهد داشت و به 5.000 دلار خواهد رسید.

سبزها و قرمزهای امروز بازار

بایننس کوین یکی از مهم‌ترین برنده میان آلت کوین‌های بزرگ‌ بازار در 24 ساعت گذشته است.  بایننس کوین (BNB)  امروز حدود 4 درصد افزایش یافته و به 530 دلار رسیده است.

ارزهایی همچون سولانا، ریپل و پولکادات رشد جزئی داشته اند و در محدوده مثبت و سبز بازار معامله می شوند و کاردانو نیز افت قیمت در 24 ساعت اخیر را به ثبت رسانده است.

دوج کوین نیز در محدوده سبز بازار قرار دارد و امروز رشد اندکی را به ثبت رسانده و در بازه زمانی یک هفته نیز رشدی 15 درصدی داشته است.

گاوهای شیبا بازگشتند

شیبا اینو رمزارز محبوب این روزهای بازار ارزهای دیجیتال ، که چند روز گذشته رکورد تاریخی  0.00008778 را ثبت کرد و با پیشی گرفتن از دوج کوین در رتبه نهم ارز دیجیتال  برتر بازار قرار گرفت، اکنون با رشد 7 درصدی در 24 ساعت گذشته در محدوده قیمتی 0.00007317 قرار دارد و در طول هفته رشد 161 درصدی را با موفقیت به ثبت رسانده است.

قیمت شیبا اینو در کمتر از 30 روز رشدی 1000 درصدی داشته است و پایین‌بودن قیمت آن همچنان برای برخی از سرمایه‌گذاران جذاب به نظر می‌رسد.

 تحلیگران بازار معتقدند شیبا اینو به دنبال از سرگیری روند صعودی بی سابقه خود است زیرا گاوها از روند اصلاحی اخیر ، به خوبی بازیابی شده اند و آماده صعود به سطوح بالاتر هستند و شیبا به سمت سقف تاریخی خود 0.00008778حرکت خواهد کرد.

ارزش 2.6 تریلیون دلاری بازار کریپتو

به طور کلی در 24 ساعت گذشته 115 میلیارد دلار در بازار جهانی ارزهای مجازی پول جابجا شده و ارزش کل این بازار هم با رشد 1.53 درصدی نسبت به روز گذشته بالاتر از 2.6 تریلیون دلار قرار گرفته است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید