رصد بازار خودروهای داخلی؛

انجماد بازار خودرو در اولین روزهای زمستان+جدول

کدخبر: ۴۶۴۳۷۵
اقتصادنیوز: رصد بازار پرتیراژهای ایران خودرو نشان دهنده آن است که امروز 4 دی 1400 بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شدند.
انجماد بازار خودرو در اولین روزهای زمستان+جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ عدم تغییر قیمت در بازار پرتیراژهای ایران خودرو در حالی رقم خورد که امروز کمی روند صعودی به خود گرفت، اما این افت قیمت نتوانست بازار خودرو را کاهشی کند. به گفته فعالان بازار خودرو نوسان پی در پی نرخ دلار از یک و سو از سرگیری دور نهم مذاکرات از روز دوشنبه هفته جاری از سوی دیگر موجب شد تا بازار خودرو شکل انتظاری به خود گیرد.

روند پیش گرفته در بازار خودرو چند هفته ای است که به صورت پی در پی تکرار می شود بطوریکه با نزدیک شدن به شروع دور جدید مذاکرات شاهد استپ قیمت خودرو در بازار هستیم. به گفته فعالان بازار خودرو امید به نتیجه بخش بودن مذاکرات موجب ساکت شدن بازار می شود، بطوریکه در حال حاضر نه خریداری در بازار وجود دارد و نه فروشنده ای پا به میدان می گذارد.

قیمت های جدید محصولات ایران خودرو

 از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو 206 تیپ 2»، «پژو 206 تیپ 5»، «پژو 206 صندوقدار» ، «سمند LX با موتورEF7» و «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس»، «دنا معمولی»، «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

براساس ارزیابی بازار خودرو امروز پرتیراژهای ایران خودرو بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شدند. با این شرایط «دنا پلاس توربو» که هفته گذشته را با رشد قیمت به پایان رسانده بود امروز با توقف رشد قیمت در بازار 499 میلیون تومان قیمت گذاری شد. «دنا معمولی» هم امروز بدون تغییر در بازار با قیمت 354 میلیون تومان عرضه شد و «رانا پلاس» هم تغییر قیمت در بازار نداشت و با قیمت 307 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

از سوی دیگر امروز ««سمند LX با موتورEF7» » هم بدون تغییر280 میلیون تومانی شد و «سمند سورن پلاس» هم بدون تغییر در بازار 307 میلیون تومانی قیمت گذاری شد.

رصد بازار نشان دهنده آن است که در میان پرتیراژهای ایران خودرو امروز  «پژو 206 تیپ 5» تغییر قیمتی نداشت و 309 میلیون تومان قیمت خورد. از سوی دیگر «پژو 206 صندوقدار» و «پژو 206 تیپ 2» هم بدون تغییر در بازار به ترتیب 306 و 272 میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شدند.

ایران 4

 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • اعلام آمار تامین ارز کالاهای اساسی، صنایع و واردات در برابر صادرات از ابتدای سال تاکنون

      اقتصادنیوز: بر اساس بررسی‌ها از ابتدای فروردین سال جاری تا ۲۸ ام مجموعا حدود ۲.۵ میلیارد دلار ارز به گروه‌های مختلف…

    کارگزاری مفید