قیمت سکه بالا رفت

نزول دلار و درهم با آغاز مذاکرات برجام

کدخبر: ۴۶۴۹۵۹
اقتصادنیوز : امروز دوشنبه 6 دی 1400 همزمان با آغاز مذاکرات برجام ، قیمت دلار در بازار متشکل ، قیمت طلا و قیمت درهم وارد فاز نزولی شد و در این میان قیمت سکه بالا رفت.
نزول دلار و درهم با  آغاز مذاکرات برجام

به گزارش اقتصادنیوز ، امروز دوشنبه 6 دی 1400 هشتمین دور از مذاکرات برجام در وین آغاز شد. بازار ارز و طلا در این چند وقت منتظر این رخداد سیاسی مهم بود. همزمان با خبر آغاز  مذاکرات وین ،  قیمت دلار در بازار متشکل ثابت بود اما در ادامه روز این اسکناس آمریکایی وارد فاز نزولی شد. قیمت دلار متشکل عصر امروز نسبت به روز گذشته 9 تومان افت را ثبت کرد و بر روی 27 هزار و 171 تومان قرار گرفت.


در اکو ایران ببینید، 

قیمت درهم  عقب نشست

امروز همزمان با کاهش قیمت دلار در بازار متشکل ، قیمت درهم نیز عقب نشینی کرد. درهم امروز نسبت به عصر روز گذشته 40 تومان ارزان شد و با قیمت 8 هزار و 180 تومان معامله شد. با ضرب کردن قیمت درهم در نرخ تبدیل درهم به دلار (3.673) عدد 30 هزارو 45 تومان به دست می‌آمد

طلا و سکه

سرنوشت متفاوت قیمت سکه و طلا 

قیمت اونس طلا در بازار  جهانی امروز اندکی افت کرد اما همچنان بالای مرز 1800 دلار است. قیمت این فلز گران بهای جهانی امروز 5 دلار از ارزش خود را از دست داد و 1804 دلار را برای خود ثبت کرد. 

در بازار داخلی  هم امروز همزمان با افت قیمت دلار و اونس طلا  ، قیمت طلا 18 عیار کاهش را تجربه کرد. این فلز زرد رنگ امروز 3 هزار و 200 تومان ارزان شد و با 1 میلیون و 294 هزار و 700 تومان بسته شد. 

سرنوشت قیمت سکه امروز جور دیگر رقم خورد.  قیمت سکه امروز  به سرعت روز گذشته خود افزود و 5 هزار تومان بالا رفت. قیمت سکه امروز 13 میلیون و 95 هزار تومان بود. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید