نقشه جدید بانک مرکزی برای قیمت دلار /تداوم ریزش قیمت دلار؟

کدخبر: ۵۳۴۱۳۶
ریزش قیمت دلار در روز های اخیر درحالی است که بازار ارز تهران در دو روز اخیر شاهد تنش های سیاسی ایران و غرب بر سر مسائل آژنس انرژی اتمی بوده است.
نقشه جدید بانک مرکزی برای قیمت دلار /تداوم ریزش قیمت دلار؟

به گزارش اقتصادنیوز ،  قیمت دلار در روزهای اخیر ریزش قابل توجهی را ثبت  کرده است. ریزش قیمت دلار درحالی است که بازار ارز تهران در دو روز اخیر شاهد تنش های سیاسی ایران و غرب بر سر برنامه هسته ای بوده است. با وجود اینکه بار دیگر زمزمه های از احتمال صدور یک قطعنامه در بازار ارز تهران برجسته شده  است و  صحنه بین الملل شاهد برگشت سیاستمداران افراطی به قدرت است. برخی از تحلیلگران ارزی می گفتند این امر ممکن است بر سطح تنش ها بیفزاید  و نرخ دلار صعودی شود.

با این حال نهاد مرکزی بازار ساز در روزهای اخیر با تمام توان به دنبال کاهش نرخ ارزی بوده است.  هراس معامله گران از مداخله ارزی موجب شده معامله گران بی گدار به آب نزنند.

نقشه جدید بانک مرکزی به قیمت دلار

امروز صالح آبادی، رئیس کل بانک مرکزی از طرح جدید این بانک برای مهار نوسانات ارزی خبر داد و گفت: ابزار جدیدی به همین منظور طراحی شده که در روزهای آینده رونمایی می‌شود.وی در رابطه با جزئیات ابزار جدید بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز گفت: جزئیات این ابزار را روزهای آینده اعلام می کنم.

 
 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید