رشد شاخص بورس پس از تعطیلی چند روزه

کدخبر: ۴۲۸۷۳۵
شاخص کل بورس تهران امروز (دوشنبه) پس از تعطیلی چند روزه با رشد 3 هزار و 800 واحدی کار خود را آغاز کرد.
رشد شاخص بورس پس از تعطیلی چند روزه

به گزارش اقتصادنیوز ،  در شروع معاملات بازار سرمایه  شاخص کل  بورس  سبزپوش شد و با صعود 3800 واحدی در ارتفاع یک میلیون و  315 هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد 1500 واحدی 404 هزار و 621 واحد را ثبت کرد.

اثرگذارترین نمادها بر شاخص

نمادهای فخوز ، کگل و وامید بیش‌ترین تأثیر مثبت و نمادهای شستا ، کاوه و سفارس بیشترین اثر منفی را بر روند حرکت شاخص گذاشته‌اند.

وضعیت نمادها در آغاز معاملات

ذوب به قیمت 379.1 تومان با حجم معامله 37 میلیونی در حداکثر قیمت روزانه با صف خرید بیش از 220 میلیونی همراه شده است.

شستا با کاهش بیش از 1 درصدی به قیمت 1287 تومان رسیده و حجم معامله آن 15 میلیون سهم است؛ در گروه شستا دو نماد وبانک وامید در صدر قیمت روزانه صف خرید شده‌اند.

شیمیایی ها نیز امروز مثبت و متعادل داد و ستد می شوند. نوری، آریا، پترول، شفن و زاگرس مثبت و متعادل اند. شیران، کرماشا، شکربن و کلر منفی و متعادل اند. شاراک، شگویا و بوعلی نیز نماد های مورد توجه گروه اند.

حرکت کچاد در مدار سبز رنگ 1.1 درصد و مشارکت 0.8 درصدی حقوقی ها در معامله بیش از 629 هزار برگه سهم در بازه 25690 ریال را شاهد هستیم.

نماد معاملاتی شرکت سرمایه گذاری خوارزمی(وخارزم)با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب و حق تقدم استفاده نشده سرمایه گذاری خوارزمی(وخارزمح)با توجه به بازگشایی نماد اصلی با محدودیت نوسان قیمت آماده انجام معامله می باشند.

همچنین نمادهای معاملاتی (امید)، (داسوه)، (تاپیکو)، (غشصفا)، (سشمال) بازگشایی شدند.

خبر تکمیل می شود...

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید