روند ورود و خروج پول از بازار سهام؛

فرار پول‌های حقیقی از بورس /4 روز خروج سنگین

کدخبر: ۵۲۵۴۷۳
اقتصادنیوز: در مجموع کل هفته اخیر هزار و 555 میلیارد تومان سرمایه حقیقی از بازار سهام خارج شد و میانگین روزانه خروج پول حقیقی 388 میلیارد تومان بود که نسبت به هفته پیش رشد 66 درصد داشته است.
خبرنگار: زهرا رضایی

به گزارش اقتصادنیوز ، در اولین روز کاری هفته اخیر روند خروج پول از بازار تداوم داشت و 579 میلیارد تومان از بازار خارج شد. در روز یکشنبه این روند ادامه داشت و 451 میلیارد تومان از بازار خارج شده است. روز دوشنبه 344 میلیارد تومان پول حقیقی خارج شد. روز سه‌شنبه نیز 181 میلیارد تومان خروج سرمایه ثبت شد. 

در مجموع کل هفته اخیر هزار و 555 میلیارد تومان سرمایه حقیقی از بازار سهام خارج شد و میانگین روزانه خروج پول حقیقی 388 میلیارد تومان بود که نسبت به هفته پیش رشد 66 درصد داشته است.

رکوردداران خروج پول حقیقی

بیشترین تغییر مالکیت حقیقی به حقوقی در روز شنبه به نماد خودرو (شرکت ایران خودرو) اختصاص داشت. خساپا و شپنا نیز در رتبه‌های بعدی قرار داشتند.

بیشترین خروج سرمایه در روز یکشنبه به بپاس، خودرو و شپنا اختصاص داشت و روز دوشنبه تفارس، خودرو و شتران بیشترین خروج پول حقیقی را داشتند. روز سه‌شنبه نیز حکشتی، شتران و وبملت بیشترین تغییر مالکیت حقیقی به حقوقی را ثبت کردند. 

بنابراین در تمامی روزهای کاری هفته شاهد خروج پول سنگین بودیم، با این حال در طی هفته رقم پول خروجی روند نزولی داشت. 

بورس

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید