رصد بازار خودروهای کارکرده

قیمت مزدا 3 NEW هاچبک کارکرده در بازار + اینفوگرافی

کدخبر: ۳۹۳۴۱۶
مزدا 3 نیو هاچبک، یک خودروی ژاپنی، خوش ساخت و جوان پسند است که مونتاژ آن در ایران در سال 89 آغاز و سال 91 تولید آن متوقف شد؛ قیمت بالایی این خودرو به دلیل تیراژ پایین آن موجب شد که این خودرو خوش ساخت نتواند به موفقیت چندانی در بازار ایران دست پیدا کند.
قیمت مزدا 3 NEW هاچبک کارکرده در بازار + اینفوگرافی

به گزارش اقتصادنیوز؛ مزدا نیو هاچبک در بازار ایران با موتور 2 لیتری تنفس طبیعی عرضه می‌شود. این موتور 4 سیلندر توانایی تولید 147 اسب بخار قدرت و 187 نیوتن‌متر گشتاور دارد. این موتور به یک گیربکس 5 دنده خودکار متصل شده است که نیرو را به چرخ‌های جلو انتقال می‌دهد. مزدا 3 هاچبک NEW می‌تواند در عرض 10.6 ثانیه سرعت خود را به 100 کیلومتر بر ساعت برساند و به حداکثر سرعت 204 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند.

 مصرف سوخت ترکیبی مزدا 3 نیو هاچبک 7.6 لیتر در هر 100 کیلومتر بر ساعت است که مصرف سوخت مناسبی برای یک هاچبک جمع‌وجور محسوب می‌شود.

مزدا 3 نیو هاچبک از نظر ایمنی تفاوتی با نسخه سدان ندارد و هر دو خودرو موفق کسب 5 ستاره ایمنی شده‌اند. از تجهیزات ایمنی مزدا 3 هاچبک باید به 6 کیسه هوا شامل دو کیسه هوا جلو، 2 کیسه هوای پرده‌ای و 2 کیسه هوای جانبی، سیستم ضد قفل ترمز، سیستم کنترل پایداری و سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز اشاره کرد.

اقتصاد نیوز در گزارشی به برآوردهای قیمتی این خودرو پرداخته است. مدل های معرفی شده  دارای سند دست اول نیستند یا با آسیب دیدگی های در بدنه همراه شده اند. البته تاکید می شود قیمت گذاری خودروهای کارکرده بسیار سلیقه‌ای و براساس نظرفروشنده و خریدار صورت می گیرد، اما برخی مراجع بر مبنای سال تولید، کارکرد ماشین و  نوع رنگ و سطح آسیب دیدگی اقدام به قیمت گذاری این خودروها می‌کنند. این گزارش بازتاب دهنده دیدگاه این مراجع است.

ماشین دست دو.jpgمزدا

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید