رصد بازار خودروهای داخلی؛

معرفی محصولات کاهش قیمت یافته سایپا در26 مهر + جدول

کدخبر: ۴۴۸۲۵۲
اقتصادنیوز : رصد بازار خودروهای سایپا نشان دهنده آن است که پرونده قیمت محصولات سایپا امروز با نوسان اندک رو به پایین بسته شد.
معرفی محصولات کاهش قیمت یافته سایپا در26 مهر + جدول

 به گزارش اقتصادنیوز ؛ ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که از میان محصولات سایپا امروز 4 محصول با افت قیمت در بازار عرضه شدند و 2 محصول نیز موضع خود را حفظ کردند و تغییر قیمت نداشتند.

روند نزولی برخی خودروهای سایپایی امروز با نوسان اندک قیمت دلار همزمان شد، هرچند فعالان بازار خودرو معتقدند که این نوسان تاثیر چندانی در بازار خودرو نداشته است.  

زلزله در بازار خودرو در پی آزادسازی واردات

فعالان بازار خودرو معتقدند عاملی که در حال حاضر بیش از همه در بازار خودرو اثرگذار است و موجب شده تا بازار یک روز رشد و روز دیگر افت قیمت را تجربه کند به مقوله عرضه و تقاضا در بازار باز می گردد.

به گفته فعالان بازار خودرو در حال حاضر عرضه و تقاضا در بازار بسیار اندک است و خرید و فروش چندانی در بازار صورت نمی گیرد با این حال خودروها با نوسان اندک روزانه روبرو هستند.


بیشتر بخوانید:‌ ورود بازار خودرو به فاز انتظاری


وضعیت محصولات سایپا در بازار

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می‌توان به «شاهین»، «کوییک R »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2» و «ساینا» اشاره کرد.

براساس ارزیابی صورت گرفته امروز «شاهین»، «کوییک معمولی» و «تیبا 2» معمولی و «ساینا» در بازار افت قیمت را تجربه کردند.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز «شاهین» افتی یک میلیونی در بازار داشته و قیمت آن به 328 میلیون تومان رسید. از سوی دیگر هرچند «کوییکR» بدون تغییر در بازار با قیمت 173 میلیون تومان عرضه شد، ‌اما «کوییک معمولی» افتی یک میلیونی را ثبت کرد و قیمت آن به 171 میلیون تومان رسید.

 با این شرایط «تیبا 2» معمولی نیز افتی یک میلیون تومانی در بازار داشت و قیمت آن به 158 میلیون تومان رسید و  «تیبا صندقدار» نیز بدون تغییر 148 میلیون تومان در بازار عرضه شد. «ساینا» هم با افت 500 هزار تومانی در بازار داشت و قیمت آن به 159 میلیون  تومان رسید.

سایپا 26

 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید