فرار خواننده زن با هواپیما نظامی آمریکا از افغانستان+عکس

کدخبر: ۴۳۴۱۴۶
آریانا سعید چهره مشهور هنر افغانستان از خروج خود از این کشور خبر داد.
فرار خواننده زن با هواپیما نظامی آمریکا از افغانستان+عکس

آریانا سعید چهره هنری مشهور در افغانستان در یک پست اینستاگرامی از ترک افغانستان با هواپیمای نظامی آمریکایی ها خبر داد. او در صفحه شخصی خود نوشت: من گفته بودم آخرین سربازی خواهم بود که مادر وطنم را ترک کنم و دقیق همین طور شد آرزو دارم در نتیجه تغییرات اخیر،حداقل هموطنان عزیرم بعد از این در صلح و آرامش و بدون ترس از انتحار و انفجار زندگی کنند."

او در پایان این متن غم انگیز خود تاکید کرد: زنده است و پس از دو شب فراموش نشدنی بالاخره به دوحه رسیده و منتظر پرواز بعدی به سوی خانه است. او وعده داده پس از اینکه به خانه رسید قصه های خود را از این روزها بگوید.

آریانا سعید در سال ۱۹۸۵ در کابل متولد شد. وی در کودکی افغانستان را ترک کرد. آریانا و خانواده‌اش بعد از استقرار به پاکستان به اروپا مهاجرت کردند و بعد از سپری کردن چند سال در سوئیس، در شهر لندن سکونت کردند.  بعد از فارغ‌التحصیل شدن از رشتهٔ مدیریت تجارت، وی تصمیم گرفت که به عنوان یک هنرمند در عرصهٔ موسیقی فعالیت خود را آغاز کند.

علی‌رغم اینکه، آریانا در روزهای آغازین کار خویش با چالش‌های زیادی روبه رو شد، اما بالاخره استعداد او با گرفتن جوایز زیادی، در بین مردم مطرح شد و اکنون او یکی از سرشناس‌ترین هنرمندان افغان است. گرفتن جوایزی چون: بهترین خوانندهٔ زن جوان، بهترین خواننده زن، بهترین اجرا کنندهٔ زنده و بهترین ویدیوی سال از جمله دست‌آوردهای هنری آریانا است.آریانا سعید در سال ۲۰۱۶ از جمله ده شخص تأثیرگذار در جامعه افغانستان انتخاب شد. 

4fwXI8vaB0R7

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید