گزافه گویی های جدید نخست وزیر رژیم صهیونیستی علیه ایران

کدخبر: ۴۴۰۶۳۳
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مصاحبه ای از تمایل تل آویو به همکاری با متحدانش علیه ایران و عزم راسخ این رژیم برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ای خبر داد.
گزافه گویی های جدید نخست وزیر رژیم صهیونیستی علیه ایران

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، «نفتالی بنت» نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس روز سه شنبه در مصاحبه‌ای با کانال ۱۲ خبری اسرائیل ضمن تکرار ادعاهای بی اساس «بنیامین نتانیاهو» علیه ایران در مجمع عمومی سازمان ملل مدعی شد که ایران مدتها پیش از خط قرمز عبور کرده است!

 جروزالم پست گزارش داد،وی با ابراز تمایل تل آویو به همکاری با متحدانش علیه ایران گفت که حتی اگر اسرائیل مجبور شود که تنهایی دست به کار شود، از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای جلوگیری می‌کرد.

این در حالی است که مقامات ایران بارها به صراحت اعلام کرده اند که برنامه هسته‌ای ایران دارای ماهیتی صلح آمیز است و تهران به هیچ وجه درصدد ساخت سلاح هسته‌ای نیست.

بنت در پاسخ به پرسشی درمورد انتقادهایش از تلاش‌های نتانیاهو علیه ایران گفت: «تصویر کلی این موضوع بسیار متفاوت‌تر از آن است که نادیده گرفته شود… [اما] من باور دارم که مشکلی وجود دارد. توپ را به فرد دیگری پاس ندهید. چه به میراث بردیم چه نه، لازم است که این موضوعات را حل کنیم».

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه ادعاهایش افزود که رژیم اسرائیل «وضعیتی را به ارث برده است که در آن ایران در پیشرفته‌ترین نقطه خود از نظر تلاش برای دستیابی به یک بمب است… شکاف و اختلاف میان لفاظی‌های و سخنرانی‌ها و اقدامات [نتانیاهو] بسیار زیاد است».

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید