واکنش فوری حزب‌الله عراق به نشست سازش با رژیم صهیونیستی در اربیل

کدخبر: ۴۴۳۳۷۱
حزب‌الله عراق نشست رهبران عشایر عراقی در اربیل درباره سازش با رژیم صهیونیستی را محکوم و تأکید کرد که نمی‌توان در برابر آن سکوت کرد.
واکنش فوری حزب‌الله عراق به نشست سازش با رژیم صهیونیستی در اربیل

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، گردان‌های حزب‌الله عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد: بعد از تبدیل شمال عراق به پناهگاه امن برای مزدوران و توطئه گران علیه دولت و مرکزی برای فعالیت‌های نهادها و اطلاعات صهیونیستی آمریکایی، آن کسانی که اشک تمساح می‌ریزند بر هدف قرار گرفتن مقرهای شر صهیونیستی-آمریکایی در اربیل به بهانه حفظ امنیت اربیل گریه کردند. عجیب نیست که این افراد به عنوان ابزارهای صهیونیسم جنایت عادی سازی با رژیم غاصب را با نقض واضح قانون تبلیغ کنند؛ اقدامی که نمی‌توان درباره آن سکوت کرد.

شبکه خبری المیادین گزارش داد، در این بیانیه آمده است: تلاش‌ها برای عادی سازی روابط در محافل یک طایفه مشخص از سوی افرادی که مدعی‌اند نماینده عشایر هستند با هدف مصادره کردن موضع ثابت آن‌ها درباره حمایت از حقوق ملت فلسطین است. این رویکرد مشکوک از سوی کشورهایی حمایت می‌شود که به عادی سازی روابط پرداختند؛ کشورهایی مثل امارات و عربستان که عادی سازی را بین ملت‌های عربی تبلیغ می‌کنند. مردم مسلمان عراق هرگز عادی سازی روابط با رژیم غاصب و غده سرطانی که نیروهای استکبار جهانی آن را در منطقه ایجاد کرده‌اند قبول نمی‌کنند و هرگز جز به آزادی فلسطین و مقدسات آن راضی نمی‌شوند.

در این بیانیه آمده است: مقاومت اسلامی گردان‌های حزب‌الله به لزوم ادامه عملیات علیه مخفیگاه‌های صهیونیستی-آمریکایی برای رهایی از شر آن‌ها و حفظ امنیت کشور معتقد است تا به خیانتکارانی که به عادی سازی روابط می‌پردازند، فرصت ندهد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید