محکومیت حمله تروریستی در افغانستان از سوی ولایتی

کدخبر: ۴۴۶۱۲۵
در پیام ولایتی آمده: ملت مسلمان و هوشمند افغانستان خود پاسخ این جنایت‌ها را به این گروه مزدور شیطان‌صفت خواهد داد همانطور که دیگر ملل مسلمان و مبارز فعال جبهه مقاومت در سوریه، عراق و یمن این اقدام را انجام داده‌اند.
محکومیت حمله تروریستی در افغانستان از سوی ولایتی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی در پیامی حمله تروریستی روز جمعه داعش به مسجد سیدآباد قندوز واقع در شمال افغانستان را محکوم کرد.

علی‌اکبر ولایتی در این پیام تاکید کرد: بدون تردید آمریکای جنایتکار که امروز مجبور به خروج ذلت‌بار از افغانستان گردیده با حمایت از گروه‌های تروریستی و انجام چنین توطئه‌های شیطانی عملاً می‌خواهد به مردم مظلوم آن کشور القا نماید که بر عکس آنچه آمریکا و اذنابش در منطقه تبلیغ می‌کنند، حضور غیرقانونی و اشغالگرانه این کشور در دیگر ممالک جهان موجب سلب امنیت و تقویت تروریسم در آنها خواهد شد.

وی تصریح کرد: ملت مسلمان و هوشمند افغانستان خود پاسخ این جنایت‌ها را به این گروه مزدور شیطان‌صفت خواهد داد همانطور که دیگر ملل مسلمان و مبارز فعال جبهه مقاومت در سوریه، عراق و یمن این اقدام را انجام داده‌اند.

دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی، ماموریت اصلی این گروه که نام خود را مسلمان گذاشته‌اند ولی عامل بیگانه هستند را با طراحی اربابانشان تخریب وجهه نورانی اسلام دانست و اضافه کرد: آدم‌کشی کورکورانه و قتل سفاکانه انسان‌ها در هیچ یک از ادیان الهی مورد تایید نیست بلکه همواره محکوم بوده است.

ولایتی در پایان، جرم ملت مسلمان افغانستان و سایر ملل مسلمان و آزاده دنیا از دید این جانیان را پایبندی آنان به اصول و مبانی اسلامی و انسانی دانست و تاکید کرد: بدون تردید با حذف این گروه‌های مزدور و جانی، ان‌شاءالله ملل اسلامی به سوی تعالی و تشکیل یک جامعه رشدیافته و الگو برای پیروان سایر ادیان خواهند بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید