گزارش سفر نظارتی اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس به چهارمحال و بختیاری

کدخبر: ۴۴۷۷۹۴
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: از جمله مشکلات این استان وجود دو فرهنگسرای نیمه کاره بود که حدود 10 تا 12 سال است که نیمه‌کاره مانده و تکمیل نشده و همچنین برخی از شهرهای این استان سالن ورزشی که بتواند تماشاگر در آن وجود داشته باشد را ندارد.
گزارش سفر نظارتی اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس به چهارمحال و بختیاری

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در سفر اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس به چهارمحال و بختیاری مسائل فرهنگی استان مورد بررسی قرار گرفت که از جمله چالش‌های این استان وجود دو فرهنگسرای نیمه کاره محدودیت در بهره‌مندی از سالن‌های ورزشی، کتابخانه و ... بود.

غلامرضا منتظری نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به سفر نظارتی اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس به استان چهارمحال و بختیاری گفت: اعضای کمیسیون در این سفر چهار روزه در قالب کارگروه‌های تخصصی کمیسیون مسائل فرهنگی، ورزشی، هنر و ادبیات، میراث فرهنگی و گردشگری و دیگر مسائل استان چهارمحال و بختیاری را مورد بازدید قرار دادند.

وی افزود: در پایان سفر دبیرهای کارگروه‌های تخصصی کمیسیون در نشستی با حضور استاندار، نماینده ولی فقیه و مدیران ادارات مربوطه، چالش‌های موجود در ا ستان در حوزه مسائل فرهنگی و راهکارهای‌شان برای رفع آن را ارائه کردند و بنا شد گزارش استاندار در مورد این مسائل در جلسه هفته آینده کمیسیون مورد بحث و بررسی و پیگیری قرار گیرد.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: از جمله مشکلات این استان وجود دو فرهنگسرای نیمه کاره بود که حدود 10 تا 12 سال است که نیمه‌کاره مانده و تکمیل نشده و همچنین برخی از شهرهای این استان سالن ورزشی که بتواند تماشاگر در آن وجود داشته باشد را ندارد. 

منتظری خاطرنشان کرد: به جز مرکز استان دیگر شهرهای استان چهارمحال و بختیاری از کتابخانه مناسب برخوردار نیستند و به عنوان مثال در شهر سامان که 340 شاعر دارد کتابخانه مناسبی وجود ندارد.

وی افزود: کمیسیون فرهنگی مجلس به جد پیگیر حل مشکلات استان چهارمحال و بختیاری در حوزه مسائل فرهنگی، گردشگری، ورزشی و ... خواهد بود و تا حصول نتیجه پیگیری‌های خود را ادامه خواهد داد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید