استاندار تهران در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مطرح کرد؛

مصوبات ما باید منجربه اجرا شود

کدخبر: ۴۴۹۹۶۰
محسن منصوری در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید تاکید کرد: با بانک‌ها جلسه بگذاریم تا علت عدم‌توفیق پرداخت تسهیلات را بررسی کنیم.
مصوبات ما باید منجربه اجرا شود

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، استاندار تهران گفت: ستاد تسهیل به مباحث غیرتسهیلاتی متمرکز شود و در این موارد نیز با نهایت سخاوت با تولیدکننده برخورد شود حتی اگر نیاز به ریسک باشد.

محسن منصوری عصر دوشنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با اشاره به لزوم عزم راسخ در حوزه تولید گفت: بخشی از مصوبات ستاد در حوزه تسهیلات و بخش دیگر شامل سایر موارد است.

وی افزود: بر اساس آنچه در جلسه مطرح شد در حوزه تسهیلات و پرداخت مستقیم بانک ها عملکرد مناسب نبوده و در شش ماه نخست سال تنها ۱۹۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده که اگر وضع به همین منوال باشد؛ باید موضوع تسهیلات از دستور کار خارج شود.

استاندار تهران ادامه داد: نیمه پر ستاد تسهیل سایر مصوبات از جمله مشکلات دارایی، بیمه، مالیات، بدهی های بانکی و غیره است؛ مصوبات باید منجر به اجرا شود در غیر این صورت در دستورکار نیاید و بانک ها نیز رویکرد مثبت داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: تقاضای من این است که جلسات منظم و مدون برگزار شود و مواردی که کارکرد موثر دارد در جلسات مطرح شود، ضمن اینکه بانک ها باید روند پرداخت تسهیلات را تسریع بخشند.

منصوری تاکید کرد: با بانک ها جلسه بگذاریم تا علت عدم توفیق پرداخت تسهیلات را بررسی کنیم چرا که اگر نظام تسهیلات عقب بیفتد تولید قفل می شود.

وی یادآور شد: ستاد تسهیل به مباحث غیرتسهیلاتی متمرکز شود و در این موارد نیز با نهایت سخاوت با تولیدکننده برخورد شود حتی اگر نیاز به ریسک باشد؛ چراکه اساس جلسات، حل مسائل و تصویب مصوبات است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید