فرصت مناسب برای سرمایه‌گذاری تجاری در بهترین شهر جدید ایران

کدخبر: ۴۵۸۱۷۲
اغلب کارشناسان اقتصادی و متخصصین حوزه سرمایه‌گذاری بر این باورند که خرید ملک تجاری، به دلایل تقاضای روزافزون و استقبال همه‌جانبه مردم و مهاجرت از شهرهای بزرگ به مناطق خوش آب و هواتر، یکی از امن‌ترین نوع سرمایه‌گذاری هاست.
فرصت مناسب برای سرمایه‌گذاری تجاری در بهترین شهر جدید ایران

نکته حائز اهمیت این است که سرمایه‌گذاری در مناطقی که فاصله‌ای کمتر با پایتخت دارند، به مراتب دارای آینده‌ای خوش رونقتر از دیگر مناطق است. علی‌الخصوص که چنین مناطقی، امکان دسترسی ساکنان به وسایل حمل و نقل عمومی، مراکز بهداشتی و درمانی و همچنین مراکز طبیعی گردشگری را نیز تامین کنند.

شهر جدید پردیس در 17 کیلومتری شرق تهران، یکی از مناطقی است که امروزه رونق بسیار زیادی گرفته است و تقاضای بالا برای خرید ملک، نیاز به ساخت و ساز و خرید و فروش واحدهای تجاری را نیز بیش از پیش ایجاد کرده است. 

گفتنی است در جشنواره مردمی که در اسفند سال 97 در بین شهرهای جدید برگزار شد ، پردیس با 23414 رای به عنوان برترین شهر جدید انتخاب شد.

 شهر جدید پردیس، قطب تجاری _ گردشگری درآینده‌ای نزدیک

شهر جدید پردیس به دلیل  دارا بودن مناطق گردشگری معتبر و قدیمی مانند جاجرود و دماوند و همجواری با بهترین مناطق پر آب و هوای سالم و تفریح‌گاه‌های عمومی، یکی از اهداف اصلی سرمایه‌گذاری است؛ نوعی سرمایه‌گذاری بدون ریسک که امروزه با تلاش متخصصان شرکت کوزوپارس، با تمهیدات ویژه عملی شده است.

کوزو

 یکی از مواردی که باید درباره پردیس گفته شود این است که این منطقه هم اکنون بخش قابل توجهی از رشد خود را پشت سر گذاشته و به دلیل امکانات و خدمات چشمگیر، بهترین منطقه برای موقعیت سرمایه‌گذاری است. زیرا این منطقه به دلایل گوناگون، ظرفیت بیشتری برای پیشرفت در سال های آتی خواهد داشت و به علت وجود مناطق بکر در اطراف، دارای قابلیتی بالا در جذب متقاضی و تبدیل شدن به قطب گردشگری و تجاری نیز هست.

 نکته دیگر این که در حال حاضر امکانات شهری مانند مراکز تجاری، آتش نشانی، اورژانس، پلیس انتظامی و راهنمایی و رانندگی و ادارات متعدد در شهر پردیس دایر هستند و با روند افزایش جمعیت طی پنج سال اخیر، قیمت املاک تجاری  تا چندین برابر افزایش یافته است.

فاز 11، حلقه درخشان پردیس

شرکت کوزو پارس که نامی آشنا در زمینه توسعه شهرهای جدید اطراف تهران است، در نظر دارد که تعدادی محدود از واحدهای تجاری فاز 11 شهر جدید پردیس را در جشنواره پاییزه فروش، از متراژ 20 متر به بالا را به متقاضیان واجد شرایط انتقال دهد. 

این فاز که هم اکنون به جهت امکانات زیرساختی به مرحله‌ای عالی رسیده و در ردیف فازهای پرطرفدار قرار دارد، به جهت محیطی چشم‌نواز و اشراف به منطقه، قابلیت رشد هرچه بیشتر را نیز داراست. 

حضور سرمایه‌گذاران زیاد در این فاز، متخصصان کوزوپارس را بر آن داشته که با نهایت همکاری، تسهیل خرید با هر توان مالی را با احتساب تخفیف‌های ویژه در نظر داشته باشند؛ به گونه‌ای که متقاضی به محض آمادگی برای خرید، فهرستی از تخفیف‌ها را مشاهده خواهد کرد. 

شرکت کوزوپارس که در ایام فعالیت توانسته نام خود را در ساخت و عرضه واحدهای تجاری و مسکونی به عنوان شرکتی با رویکرد مثبت به ثبت برساند، رویکرد توسعه‌محور خود در فاز 11 را به گونه‌ای طراحی کرده که افراد مختلف بتوانند به راحتی در این فاز از واحدهای تجاری ساخته شده بهره مند شوند و از گوناگونی و تنوع متراژ واحدهای تجاری ارائه شده در این کمپین پاییزه فروش برخوردار شوند.

همین امر، بخش عظیمی از متقاضیان را جذب این فاز کرده که رونق کسب و کار و نیاز به تعدد واحدهای تجاری را به دنبال داشته است. کمپین فروش واحد های تجاری فاز 11 برای پاسخ گویی به این نیاز روزافزون طراحی شده و درحال حاضر اجرا می شود. 

فروش با ارائه بهترین فرصت‌ها

هدف کوزوپارس، در کمپین فروش واحدهای تجاری فاز 11، عرضه واحد تجاری به متقاضیان، آن‌هم بدون دردسرها و کاغذبازی‌های معمول است. 

پیام ایجاد راهکارهای ساده در خرید از سوی کارشناسان شرکت کوزوپارس این است که خیال خریداران از این بابت راحت باشد که این شرکت در حال ارائه فرصتی طلایی برای فروش بهترین و نوسازترین واحدهای تجاری در یکی از بکرترین فازهاست. 

متخصصان فروش در شرکت کوزوپارس در این کمپین، عمده توانشان را بر ارائه خدمت به متقاضیان گذاشته‌اند و هدف اصلی‌شان فروش با ارائه بهترین فرصت‌ها و ارائه حداکثر تخفیف های ممکن است. 

خریدی هوشمندانه در یک فاز رو به رشد

مدیران بخش فروش شرکت کوزوپارس می‌گویند که خرید واحدهای تجاری در حال حاضر، یکی از هوشمندانه‌ترین سرمایه‌گذاری ها در قالب خرید ملک است. زیرا شرکت کوزوپارس، در اقدامی موثر تلاش دارد بهترین زمان و موقعیت خرید را در اختیار متقاضیان قرار دهد. 

ایشان می فرمایند که واحدهای یاد شده به دلیل قرار گرفتن در بهترین موقعیت از جهات دسترسی آسان مشتریان، در ردیف عالی‌ترین‌ها به لحاظ نظارات مهندسی و آینده روبه رشد به شمار می‌روند و خریدشان نه تنها برای خریدار، بلکه برای نسل‌های آینده، سرمایه‌ای ماندگار و مناسب به شمار می‌رود. 

وی علاوه بر این نکته که اکثر واحدهای تجاری، دارای بالکن‌هایی مشرف بر خیابان روبروست است، این اطمینان را به متقاضی می‌دهد که خرید در این جشنواره، شامل تخفیف‌هایی فوری از 15 تا 25 درصد خواد بود. 

جشنواره فروش

مدیران فروش شرکت کوزوپارس می‌گویند که تلاش مدیران و کارشناسان این شرکت بر این است که افزایش قیمتی در ایام کوتاه کمپین فروش واحدهای تجاری فاز 11 پردیس اتفاق نیفتد. 

البته این بدان معناست که متقاضیان واحدهای تجاری شرکت کوزو پارس در فاز 11 شهر جدید پردیس می بایستی قبل از شروع موج جدید گرانی های بازار مسکن اقدام لازم و به موقع را خرید ملک مورد نظر خود انجام دهند. 

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از سایت شرکت کوزو پارس به نشانی http://kuzupars.com/ بازدید کرده و یا با شماره 75079-021 تماس بگیرند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۳۱ فروردین

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید