فوتی های کرونا در ایران کاهش یافت، در جهان افزایش

افزایش 60 درصدی بستری های روزانه کرونا +اینفو

کدخبر: ۳۸۷۳۰۴
در نخستین روز بهمن ماه آمار بستری ها در ایران بیش از 60 درصد افزایش یافت.
افزایش 60 درصدی بستری های روزانه کرونا +اینفو

به گزارش اقتصادنیوز، در نخستین روز بهمن ماه آمار بستری و ابتلای روزانه روندی افزایشی داشته است. شمار فوتی های روزانه در ایران اما در یک روندی نزولی با 3.45 درصد کاهش به 84 نفر رسید. این در حالی بود که شمار فوتی های کرونایی در جهان نزدیک به 70 درصد رشد پیدا کرده است.

آمار کرونا در ایران

میزان مبتلایان به کرونا در ایران در اولین روز بهمن ماه با 5 درصد افزایش به 6 هزار و 182 نفر رسید اما شمار فوتی های روزانه با 3.45 درصد کاهش به 84 نفر رسید. 

اما بیشترین افزایش در متغیرهای کرونایی در آمار بستری های روزانه به ثبت رسید. براساس آمار اعلام شده، میزان بستری روزانه کرونا نسبت به روز گذشته نزدیک به 60 درصد افزایش پیدا کرد.

بر اساس آخرین تحلیل ها، ۱۰ شهر در وضعیت قرمز، ۲۳ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۶۳ شهر در وضعیت زرد و ۲۵۲ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

10 شهر قرمز کشور در استان مازندران و شامل آمل، بابل، تنکابن، جویبار، رامسر، ساری، سوادکوه، فریدونکنار، قائمشهر و نکا است.

کرونا

آمار جهانی کرونا

تمام متغیر های کرونایی در جهان نسبت به روز گذشته رشدی مثبت داشته اند. در این میان شمار فوتی های روزانه در جهان با 70 درصد رشد نسبت به روز گذشته بیشترین رشد را ثبت کرده است.

این مهمترین تغییر در میان متغیرهای کرونایی در ایران و جهان بوده است. 

کرونا

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید