چشم طمع به جایگاه شماره یک «اپل»

دعوای ایلان ماسک با تیم کوک بر سر مدیرعاملی

کدخبر: ۴۲۹۹۹۷
براساس مطلبی که اخیر منتشر شده ایلان ماسک از تیم کوک خواسته تا او را مدیرعامل اپل کند.
دعوای ایلان ماسک با تیم کوک بر سر مدیرعاملی

بر اساس گزارش اقتصادنیوز به نقل از سی ان ان، گویا ایلان ماسک برایش شرکت هایی که مدیریت می کند کافی نبوده و گفته می شود او یکبار مدیرعاملی ارزشمندترین برند آمریکا ، اپل را هدف قرار داده بود.

گفته می شود که ماسک پنج سال پیش ، در بحبوحه تاخیرهای تولید شرکت خود و سایر مسائل مربوط به راه اندازی مدل 3 تسلا ، با تیم کوک تماس تلفنی داشت و طی آن مدیرعامل اپل (AAPL) پیشنهاد خرید تسلا را داد.

ماسک گفت که این کار را انجام می دهد ، اما به یک شرط: «من مدیرعامل بمانم.» گفته می شود که کوک یک لحظه طول کشید تا متوجه شد منظور ماسک این است که شغل او را بگیرد.

این روایت بر اساس بررسی لس آنجلس تایمز در مورد "بازی قدرت: تسلا ، ایلان ماسک و شرط بندی قرن" ، کتاب آینده توسط تیم هیگینز ، خبرنگار وال استریت ژورنال ، که اپل (AAPL) ، تسلا (TSLA) و سایر فناوری ها را پوشش می دهد، مطرح شده است.  در این مطلب که روز جمعه منتشر شد ، آمده که کوک گزارش داده است که به ماسک با فحاشی پاسخ داده و تلفن را قطع کرده است.

ماسک و کوک به نوبه خود صحبت با یکدیگر را رد کرده اند.

در ماه دسامبر (دی) ، ماسک در توییتر فاش کرد که فروش تسلا به اپل را در نظر گرفته است اما گفت که هرگز با کوک صحبت نکرده است.

ماسک در پاسخ به گزارشی مبنی بر برنامه های اپل برای عرضه خودرویی با حجم زیاد و باتری ، گفت که در "سیاه ترین روزهای برنامه مدل 3" در مورد خرید تسلا برای 1/10 ارزش فعلی با کوک تماس گرفته است.

ماسک گفت: « تیم کوک از شرکت در جلسه خودداری کرد.» ماسک همچنین در توییتی روز جمعه تعامل توصیف شده در این کتاب را تکذیب کرد.

ماسک گفت: « من و کوک هرگز با یکدیگر صحبت نکرده ایم و نامه ننوشته ایم.»

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید