برنده ها و بازنده های بزرگ بازار امروز

بازگشت نهنگ ها؛ انفجار شیبا اینو

کدخبر: ۴۵۸۳۳۸
اقتصادنیوز: شیبا اینو امروز با رشد خیره کننده 32 درصدی به 0.000051 دلار رسیده است. شیبا اکنون از اوالانچ پیشی گرفته و به رتبه یازدهم بازار رسیده و در تلاش است رقیب جدی خود یعنی دوج کوین را هم پشت سر بگذارد.
بازگشت نهنگ ها؛ انفجار شیبا اینو

به گزارش اقتصادنیوز ، هفته گذشته با غلبه خرس ها بر بازار بیت کوین، این رمزارز سقوط شدیدی را تجربه کرد و تا کانال 53 هزار و 500 دلاری پایین آمد. روز دوشنبه اما بیت کوین خود را بازیابی کرد و تا مرز 59 هزار دلاری هم صعود کرد اما بار دیگر تلاش بیت کوین برای صعود شکست خورد و در نهایت به کانال 56 هزار دلار سقوط کرد.

اما از چند ساعت گذشته باز هم بیت کوین روند صعودی خود را آغازکرده و اکنون 17:30 دقیقه به وقت ایران در محدوده قیمتی 58 هزار دلار معامله می شود؛ رشد قیمت بیت‌کوین از محدوده 53  تا 58 هزار دلار بسیاری از معامله‌گران را غافلگیر کرده است اما تحلیلگران بازار معتقدند محدوده 60 هزار دلاری یک محدوده مقاومتی مهم  برای بیت‌کوین محسوب می‌شود و بیت‌کوین فعلا نتوانسته این مقاومت را پشت سر بگذارد و همچنان خطر سقوط به کانال  پایین تر وجود دارد.

 بیت کوین مجموعا در 24 ساعت گذشته رشد 1.5 درصدی و در یک هفته گذشته رشدی 2.6 درصدی را به ثبت رسانده است و ارزش بازار آن در مرز  1.1 تریلیون دلار است و چیرگی آن بر آلت کوین ها به کمتر از 42 درصد رسیده است.

جهش اتریوم به کانال 4600 دلاری

اتریوم که در چند روز گذشته به زیر 4000 دلار سقوط کرده بود اکنون با رشد 7 درصدی در 24 ساعت اخیر به 4613 دلار رسیده است . اتریوم در یک هفته گذشته رشد 11 درصدی داشته است. با وجود رشد خوبی که امروز اتریوم به ثبت رسانده است اما از سقف تاریخی خود یعنی محدوده 4900 دلاری فاصله بسیاری دارد.

برنده ها و بازنده های بزرگ بازار امروز

در بازار آلت کوین ها چند رمزارز رشد قیمتی خوبی را امروز ثبت کرده اند، سولانا با 5 درصد رشد، دوج کوین 8 درصد، اوالانچ 5 درصد، ترا 14 درصد و لایت کوین با 7 درصد رمزارزهای بودند که رشد های خوبی را در 24 ساعت اخیر ثبت کردند. بایننس کوین، کاردانو ، پولکادوت و ریپل هم در محدوده سبز بازار قرار داشتند.

اما  CRO که اخییرا رشد خوبی را ثبت کرده بود امروز منفی شد و با کاهش 5 درصدی، به زیر 0.706 دلار رسیده و بیشترین افت قیمت را در میان ارزهای برتر بازار نشان داده است.

انفجار شیبا اینو پس از بازگشت نهنگ ها

شیبا اینو را می توان بزرگ ترین برنده امروز بازار نامید. شیبا اینو اکنون(  17:30 به وقت ایران)  با رشد خیره کننده 32 درصدی در 24 ساعت اخیر به 0.000051 دلار رسیده است. شیبا همچنین در مقیاس هفتگی رشد 21 درصدی را به ثبت رسانده است.

شیبا اینو اکنون از اوالانچ پیشی گرفته و به رتبه یازدهم بازار  رسیده و در تلاش است رقیب جدی خود یعنی دوج کوین را هم پشت سر بگذارد. یکی از علت های جهش قیمت شیبا اینو این بود که پس از مدت ها صرافی کراکن این میم کوین محبوب را به لیست ارزهای تحت پوشش خود اضافه کرد و به انتظارها پایان داد؛ علاوه بر این شیبا به تازگی  با حجم خرید زیادی از طرف نهنگ ها مواجه شده است ؛ به طور مثال اخیرا یک نهنگ شیبا بیش از 24 میلیارد توکن، شیبا خریداری و در کیف پول خود ذخیره کرده است.

شیبا اینو ماه گذشته سقف تاریخی خود را زد اما  از آن زمان تاکنون بیش از 50 درصد از ارزش خود را از دست داده است. اما نهنگ‌های شیبا اینو با خرید مقادیر قابل توجهی در بازار، شروع به پیش بردن این میم کوین محبوب کرده‌اند.

شیبا اینو نهنگ

ارزش بازار ارزهای دیجیتال

به طور کلی در 24 ساعت گذشته 123 میلیارد در بازار رمزارزها پول جابه جا شده و ارزش بازار نیز با رشد 2.9 درصدی به 2.6  تریلیون رسیده است اگرچه هنوز با رکورد 3 تریلیون دلاری چند هفته پیش فاصله بسیاری دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید