گزارش اقتصادنیوز از بازارهای جهانی؛

بازارها چشم‎ انتظار آمارهای جدید اشتغال در آمریکا

کدخبر: ۴۵۸۹۳۸
اقتصادنیوز: امروز بازارطلا و بیت کوین با نوسانات اندکی مواجه بودند.
بازارها  چشم‎ انتظار آمارهای جدید اشتغال در آمریکا

به گزارش اقتصادنیوز ، آژانس سلامت عمومی اتحادیه اروپا روز پنجشنبه اعلام کرد که Omicron می تواند بیش از نیمی از کل شیوع در اروپا را در عرض چند ماه را به خود اختصاص دهد. در همین زمینه  آلمان، بزرگترین اقتصاد اروپا، اعلام کرده است که تنها به افرادی که مدرک واکسیناسیون یا مصونیت طبیعی دارند اجازه ورود به مغازه ها و رستوران ها را می دهد. همچنین از مارس(اسفند) واکسیناسیون را برای افرادی که در سیستم های بهداشتی و مراقبتی هستند اجباری خواهد کرد

در آفریقای جنوبی، جایی که این  سویه اومیکرون کرونا  برای اولین بار ظهور کرد، آخرین داده‌ها نشان می‌دهند که نرخ شیوع جدید و بستری شدن در بیمارستان سریع‌تر از موج‌های قبلی همه‌گیری شده است.

gold (1)

با این حال، به نظر می‌رسد در حال حاضر  بیشتر سرمایه گذاران چشم‌انتظار انتشار گزارش رسمی آمار اشتغال ماهانه آمریکا در اواخر روز جمعه هستند. آنها همچنین به دنبال کشف سرنخ هایی هستند که آیا فدرال رزرو سرعت تیپرینگ خود را در دسامبر افزایش خواهد داد یا خیر.

در حال حاضر طلا و نقره با کاهش اندکی در بازار معامله می‌شود. اما از طرف دیگر بیت کوین روند صعودی راپیش گرفته و با قیمت بیش از ۵۶ هزار و ۵۰۰ دلار در حال معامله است.

Screen Shot 1400-09-12 at 13.30.27

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید