گزارش اقتصادنیوز از معاملات امروز بازار ارزهای دیجیتال؛

دریای احمر در بازار ارزهای دیجیتال!

کدخبر: ۴۵۹۷۸۶
اقتصادنیوز: روند صعودی روز گذشته در بازار ارزهابی دیجیتال امروز به روندی نزولی تبدیل شد و اغلب رمزارزها افت سنگینی را تجربه کردند
دریای احمر در بازار ارزهای دیجیتال!

به گزارش اقتصادنیوز ، روز گذشته بازار رمزارزها در محدوده سبز قرار داشت و اغلب آلت کوین ها رشد خوبی را تجربه کردند اما امروز بازار مجددا سرخپوش شده و بسیاری از رمزارزها افت شدیدی را رقم زدند.

بیت کوین رمزارز شماره یک بازار روزهای پرنوسانی را سپری می کند؛ این رمزارز که طی سقوط شارپی اخیر به پایین ترین سطح دو ماهه خود یعنی 42000 دلار رسیده بود، با تلاش گاوهای بیت کوین به محدوده مهم 50 هزار دلاری نزدیک شد اما نتوانست این محدوده را فتح کند و مجددا نزول کرد و اکنون در سطح 48 هزار دلاری ایستاده است.

قیمت بیت کوین در 15:30  به وقت ایران با افت 1.3 درصدی در 24 ساعت گذشته به 48 هزار و 850 دلار رسیده است.بیت کوین همچنین در مقیاس هفتگی افت  14 درصدی را ثبت کرده است. ارزش بازار بیت کوین تاحدود 900 میلیارد دلار کاهش یافته است.

نقشه بازار

افت اتریوم به کانال 4000 دلاری

اتریوم نیز روز گذشته روند صعودی در پیش گرفته بود و تا محدوده 4300 دلار هم خود را بالا کشیده بود ، امروز مجددا افت کرده و  به محدوده 3900 دلار رسید و دوباره به کانال 4000 دلار برگشت. اتریوم در 24 ساعت گذشته 3 درصد افت کرده و  در محدوده 4000 دلار معامله می شود. اتریوم افت 6 درصدی در مقیاس هفنگی را ثبت کرده است.

افت شدید آلت کوین ها

آلت کوین ها پس از افت سنگین روز شنبه، روز یکشنبه خودشان را بازیابی کردند و رشد های خوبی را رقم زدند ؛ با این حال امروز اغلب آنها دوباره به رنگ قرمز درآمده اند و منفی شدند.

بایننس کوین که روز گذشته تا 581 دلار هم بالا رفته بود اکنون به زیر 550 دلار سقوط کرده و با  افت 5 درصدی به 543 دلار رسیده است. به همین ترتیب دیگر رمزارزهای بزرگ بازار افت کردند؛ سولانا 7 درصد، کاردانو 6 درصد، ریپل 6 درصد ، پولکادوت 9 درصد، دوج کوین 5 درصد و شیبا 8 درصد افت کردند.

اما برخی رمزارزها افتی دورقمی را تجربه کردند؛  ترا ( لونا) که روز گذشته رشد خیره کننده 44 درصدی را به ثبت رسانده بود، امروز با افت 17 درصدی به 63 دلار رسیده است.

اوالانچ 12 درصد، کرو 12 درصد ، پالیگان 16 و چین لینک نیز  11 درصد افت کردند.

ارزش بازار ارزهای دیجیتال

به طور کلی در بازار امروز تا این لحظه 15:20 دقیقه 127 میلیارد دلار در بازار ارزهای مجازی پول جابجا شده و ارزش بازار ارزهای دیجیتال با افت 3.9 درصدی به 2.2 تریلیون دلار رسیده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید