پیش روند دلار در روز سه شنبه؛

سیگنال مهم رئیس کل بانک مرکزی به بازار ارز/ دلار ارزان می شود؟

کدخبر: ۴۶۰۰۲۶
برخی از معامله گران باور دارند که برگشت قیمتی درهم از محدوده 8 هزار و 450 تومان در روز یک شنبه،‌ سیگنال نزولی به بازار داده است.
سیگنال مهم رئیس کل بانک مرکزی به بازار ارز/ دلار ارزان می شود؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران، دلار در اولین روز هفته توانست با شکست کانال 29 هزار تومانی وارد دامنه 30 هزار تومانی شود. این ارز در روزهای یک شنبه و دوشنبه به سیر صعودی خود ادامه داد تا نوبت به شکست کانال 30 هزار تومانی و ورود به کانال 31 هزار تومانی برسد. به گفته تحلیل گران فنی در صورتی که امروز اسکناس آمریکایی بالای محدوده 30 هزار و 800 تومان تثبیت شود، دلار به بالاترین قیمت 13 ماهه خواهد رسید. آخرین بار در اواخر مهرماه 99 بود که دلار در کانال 31 هزار تومانی حرکت کرده بود.

سیگنال صعودی خالق بیت کوین به بازار

1-01

علامت های متفاوت درهم به دلار

روز گذشته حواله درهم تا بالای محدوده 8 هزار و 400 تومانی پیش روی کرد. این پیشرفت قیمتی،‌انتظارات صعودی را در بازار داخلی بالا برد،‌ چرا که زمینه ساز صعود دلار به بالای محدوده مقاومتی 30 هزار و 800 تومان را فراهم می کرد. به باور تحلیل گران فنی در صورتی که درهم در روز جاری به بالای محدوده 8 هزار و 500 تومانی برود، صعود اسکناس آمریکایی به بالای مرز 31 هزار تومانی قطعی خواهد بود.

در این میان، برخی از معامله گران باور دارند که برگشت قیمتی درهم از محدوده 8 هزار و 450 تومان در روز یک شنبه،‌ سیگنال نزولی به بازار داده است. روز یک شنبه درهم علی رغم قرار گرفتن در مسیر صعودی نتوانست محدوده 8 هزار و 450 تومان را بشکند و تا محدوده 8 هزار و 410 تومانی عقب نشینی کرد.

برخی از فعالان نیز باور دارند که پس از اظهارات رییس کل بانک مرکزی، میزان عرضه ارز دربازار بیشتر خواهد شد و دلار را به سوی سطوح پایین تر هدایت خواهد کرد. صالح آبادی دیروز عنوان کرده بود که امسال دسترسی بانک مرکزی و سیستم اقتصادی کشور به منابع ارزی، بهبود قابل ملاحظه ای داشته است.

 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید