قیمت سکه دوباره نزولی شد

رشد اندک قیمت دلار و طلا قبل از آغاز مذاکرات

کدخبر: ۴۶۰۵۴۰
اقتصادنیوز : بازار ارز و طلا امروز شاهد رشد اندک قیمت دلار ، قیمت درهم و قیمت طلا بود. قیمت سکه نیز دوباره نزولی شد.
رشد اندک قیمت دلار و طلا قبل از آغاز مذاکرات

به گزارش اقتصادنیوز ، قیمت دلار در بازار متشکل امروز اندکی رشد کرد. این اسکناس آمریکایی در بازار امروز 35 تومان بالا رفت و بر روی 27 هزار و 435 تومان قرار گرفت. 

صرافی ملی هم امروز  پنجشنبه 18 آذر 1400 قیمت خرید دلار آمریکا ۲۷,۲۱۷ (بیست و هفت هزارو دویست و هفده تومان) و قیمت فروش دلار آمریکا ۲۷,۷۶۷ (بیست و هفت هزار  وهفتصد و شصت و هفت تومان) اعلام کرد.

همچنین براساس اعلام صرافی بانک ملی ایران قیمت خرید یورو ۳۱,۴۰۸(سی  و یک  هزار و چهارصد و هشت تومان) و قیمت فروش یورو ۳۲,۰۴۲ (سی  و دو هزار چهل و دو تومان) است.

قیمت درهم رشد کرد

قیمت درهم در ساعات پایانی معاملات نقدی روز گذشته با 8 هزار و 380 تومان بسته شد. درهم در بازار امروز 30 تومان رشد کرد و به 8 هزار و 410 تومان رسید. . با ضرب کردن قیمت درهم در نرخ تبدیل درهم به دلار (3.673) عدد 30 هزار و 889 تومان به دست می‌آمد. 

 قیمت سکه دوباره نزولی شد

قینت اونس طلا در بازار جهانی امروز 2 دلار گران شد و بر روی1786 دلار قرار گرفت. قیمت طلا 18 عیار هم امروز 3هزار و 700 تومان بر ارزش خود افزود و با 1 میلیون و 309 هزار و 700 تومان معامله شد.

قیمت سکه نیز امروز بر خلاف مسیر قیمت طلا پیش رفت. این فاز گران بهای داخلی امروز  مانند روز گذاشته نزولی بود و 20 هزار تومان دیگر از ارزش خود را از دست داد. قیمت سکه امروز 13 میلیون و 160 هزار تومان بود. 

اخبار برجام چند ساعت قبل از شروع مذاکرات 

هشتمین دور از مذاکرات احیای برجام تا ساعاتی دیگر برگزار می شود. از جمله اخبار ی که در بازار ارز تهران برجسته شده است می توان به  سفر علی باقری کنی، مذاکره کننده ارشد ایران  به وین اشاره کرد.

علی باقری ساعاتی پیش در راس هیاتی برای ادامه مذاکرات وین با هدف رفع تحریم‌های ظالمانه وارد پایتخت اتریش شد.رییس هیات مذاکره کننده ایران صبح روز پنجشنبه به وقت وین در نشست‌های دو و سه جانبه با هماهنگ کننده مذاکرات از اتحادیه اروپا و روسای هیات‌های چین و روسیه دیدار می کند.

وزیر امور خارجه ایران در تماس با بورل گفت:  مواضع منفی کشورهای اروپایی سازنده نیست و مذاکرات را پیچیده می کند. 

وال استریت ژورنال مدعی شد: واشنگتن در حال حرکت به سمت تشدید اعمال تحریم ها علیه ایران است، زیرا مذاکرات با شکست مواجه می شود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید