قوانین سخت‌گیرانه گوگل برای کارمندانش

آماده باش گوگل علیه اومیکرون

کدخبر: ۴۶۹۲۲۸
گوگل اعلام کرده به دلیل افزایش مبتلا به امیکرون، افرادی که در دفتر حاضر می‌شوند موظف هستند آزمایش‌های هفتگی کووید را انجام دهند.
آماده باش گوگل علیه اومیکرون

براساس گزارش اقتصادنیوز، گوگل در حال اجرای سیاست جدید تست کرونا برای دفتر‌های کاری خود در آمریکا است و درحال آماده شدن برای موج جدید امیکرون در هفته‌های آینده است.

کارن دسالوو، مدیر بهداشت گوگل، در ایمیلی که روز پنجشنبه برای کارمندان تمام وقت ارسال شد و توسط CNBC دریافت شد، گفت: هرکسی که با دفتر یا مرکز گوگل در تماس باشد به جواب آزمایش منفی نیاز دارد. در این یادداشت آمده است که آنها همچنین باید وضعیت واکسیناسیون خود را گزارش دهند و هنگام حضور در دفتر از ماسک‌های جراحی استفاده کنند.

دسالوو نوشت: «نوع Omicron به سویه غالب در آمریکا تبدیل شده است و بسیار قابل انتقال است. شیوع در آمریکا قابل توجه است و بیمارستان‌ها مملو از بیماران مبتلا به کووید هستند.»

گوگل در اجرای اقدامات ایمنی Covid-19 در بین کارگران، سخت‌گیرانه‌تر از همتایان خود بوده است. ماه گذشته، این شرکت به کارکنان گفت که باید واکسن بزنند ، در غیر این صورت با از دست دادن حقوق و در نهایت از دست دادن شغل خود مواجه خواهند شد. این تغییر موضع مدیران اجرایی را نشان داد که فقط چند ماه قبل گفتند که شرکت واکسن را اجباری نخواهد کرد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید